Děkujeme za pochopení.
L96u95k90á28š 49C83h41m13e23l35a
Moc hezké. Myslím, že Bejčci se ještě rozdělovali na Malého a Velkého 423 by měl být Malý. Čmelák má jméno spíše podle výrobní řady motorů, označovaných ČME. Vzpomněl jsem si na Sergeje, kterého nám dodávalo SSSR a jelikož tam jezdil rovně a v úterý doleva, tak měl nějak pevnější nápravy, chlapi říkali, že to doslova v zatáčce hoblovalo koleje. Jinak ten klučina ala Pražský Pepík je dokonale oblečený.Karma
M28a43r62t57i12n 61K18y10p90r
Velký je 423.0, malý je 422.0.
J97i69r67i 88B71i43l75i10n51a
Moc hezke. Z lokomotiv ale chybel vedle Brejlovce "Ceckáč".
J16a69r16o74m59í22r 65Š75i30š87a
..ne všechny se zúčastnily
J70a91r72a 86R61a84n94k
To je zlaty, uplne citim tu vuni koure, jiskry v ocich a na ramu bylo napsano neco jako: nenahynajte sa z okien, e pericoloso sporghesi, während der Fahrt nicht hinauslehnen, ale je to tak davno
J31a92r30o90m94í18r 75Š16i66š55a
no fakt to zlatý bylo a počasí k tomu
L51a92d41i93s98l70a74v 29N62á54d59v74o13r24n51í63k
...to nemá chybu....
J46a16r42o74m12í60r 49Š85i46š36a
..potvrzuju, že nemělo
L14i32b22u71š97e 37Z24y41k71o98v94á
Mooooc krásný mašinky,hotový Missky,palec nahoru,karma a přepošlu dál.Libi
J46a23r11o72m63í36r 81Š52i17š39a
díky Libo...už jsi zpět z lázní?
H70e69l65e40n62a 74K58u66b45í58č98k91o12v19á
Hezký pokoukání! A i to, co kdysi rozčilovalo, vypadá na fotkách krásně nostalgicky (například tři kličky na dveřích, které někdy nešly otevřít - zvlášť když měl člověk naspěch).
J61a39r61o21m71í15r 64Š80i50š46a
no zlobilo to jenom když bylo naspěch
Z77d54e83n48a 31V78e37n21c46l73o61v52á
Krásné,palec nahoru,karma,potěšil jsi moje srdíčko
J16a66r74o48m81í15r 62Š45i87š53a
jůůů díky Věro za tolik prstů
J28a29r62o17m90í20r 44Š66i31š86a
díky Dano, přeju hezký večer
V37l56a18d33i94m46í32r 32T59. 28G15o57t34t43w91a36l97d
Ode mne naprosto jasné poděkování, pokarmení a pochvala!
:o]
R15u67d39o43l98f 72H33o85r14n66a
No páni kolegové !!
Akce se odehrála letos nikoliv 29. září 2014, ale 27. září roku 2014. To jen na začátek.
V roce 1989, jsem se coby aktivní zaměstnanec tehdejšího ÚPV Brno (Ústav Podnikové Výchovy, nyní DVI, tedy Dopravní Vzdělávací Institut) zúčastnil oslav 150 tého výročí příjezdu prvního vlaku na území tehdejšího Rakouzko-Uherského státu. Jako dozor, či průvodce drážní historií. To nám nedělalo potíže. Byli jsme tehdy docela dobře a kvalitně poučeni o tom co se na břeclavském nádraží naházelo. Ale my jsme si vytvořili vlastní průvodcovskou trasu a ta narazila na tehdejší Sbor Ozbrojené Ochrany Žěleznic (SOOŽ pro neznalce). Prostě pro tehdejší veřejnost "švestky", neboť byli oblečeni do švestkově modrých uniforem.
No hrůza děs. "Kamerovali" nás tehdy příslušníci SOOŽ, poněvadž jsme se docela veřejně na břeclavském nádraží "občerstvovali" pivem, párky a klobásami, ale i jinými alkoholickými nápoji.
A to coby zaměstnanci Ústavu Podnikového Vzdělávání, tedy ÚPV.
Zajišťovali jsme tehdy informovanost a bezpečnost návštěvníků oslav, ale mimo pracovní dobu. Sobota a následná neděle. A opravdu jsme to dělali bez nároku na mzdu a jakýkoliv požitek.
Bohužel z "natáčeného pořadu" nebylo nic, poněvadž slavní příslušníci SOOŽ neodstranili s objektivu tehdejší obrovské videokamery ten "dekl" co zakrýval objektiv.
Zdraví všechny Ruda Horna z Brna.
J57a71r69o95m24í11r 96Š82i43š12a
pak...ahoj Rudo a dík za nakouknutía příspěvek
- Počet článků 551
- Celková karma 38,53
- Průměrná čtenost 3802x