Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Moc hezké. Myslím, že Bejčci se ještě rozdělovali na Malého a Velkého 423 by měl být Malý. Čmelák má jméno spíše podle výrobní řady motorů, označovaných ČME. Vzpomněl jsem si na Sergeje, kterého nám dodávalo SSSR a jelikož tam jezdil rovně a v úterý doleva, tak měl nějak pevnější nápravy, chlapi říkali, že to doslova v zatáčce hoblovalo koleje. Jinak ten klučina ala Pražský Pepík je dokonale oblečený.Karma:-)

1 0
možnosti
MK

Velký je 423.0, malý je 422.0.

1 0
možnosti
Foto

Moc hezke. Z lokomotiv ale chybel vedle Brejlovce "Ceckáč".

0 0
možnosti
Foto

..ne všechny se zúčastnily:-)

0 0
možnosti
JR

J41a61r30a 68R58a28n93k

6. 10. 2014 3:09

To je zlaty, uplne citim tu vuni koure, jiskry v ocich a na ramu bylo napsano neco jako: nenahynajte sa z okien, e pericoloso sporghesi, während der Fahrt nicht hinauslehnen, ale je to tak davnoR^

2 0
možnosti
Foto

no fakt to zlatý bylo a počasí k tomu:-)

0 0
možnosti
Foto

..potvrzuju, že nemělo:-)

0 0
možnosti
Foto

Mooooc krásný mašinky,hotový Missky,palec nahoru,karma a přepošlu dál.LibiR^R^;-DR^R^

1 0
možnosti
Foto

díky Libo:-)...už jsi zpět z lázní?:-)

0 0
možnosti
Foto

Hezký pokoukání! A i to, co kdysi rozčilovalo, vypadá na fotkách krásně nostalgicky (například tři kličky na dveřích, které někdy nešly otevřít - zvlášť když měl člověk naspěch).

1 0
možnosti
Foto

no zlobilo to jenom když bylo naspěch :-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné,palec nahoru,karma,potěšil jsi moje srdíčkoR^R^R^:-):-):-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

jůůů díky Věro za tolik prstů:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)díky Dano, přeju hezký večer:-)

0 0
možnosti
Foto

Ode mne naprosto jasné poděkování, pokarmení a pochvala!

:o]

2 0
možnosti
RH

No páni kolegové !!

Akce se odehrála letos nikoliv 29. září 2014, ale 27. září roku 2014. To jen na začátek.

V roce 1989, jsem se coby aktivní zaměstnanec tehdejšího ÚPV Brno (Ústav Podnikové Výchovy, nyní DVI, tedy Dopravní Vzdělávací Institut) zúčastnil oslav 150 tého výročí příjezdu prvního vlaku na území tehdejšího Rakouzko-Uherského státu. Jako dozor, či průvodce drážní historií. To nám nedělalo potíže. Byli jsme tehdy docela dobře a kvalitně poučeni o tom co se na břeclavském nádraží naházelo. Ale my jsme si vytvořili vlastní průvodcovskou trasu a ta narazila na tehdejší Sbor Ozbrojené Ochrany Žěleznic (SOOŽ pro neznalce). Prostě pro tehdejší veřejnost "švestky", neboť byli oblečeni do švestkově modrých uniforem.

No hrůza děs. "Kamerovali" nás tehdy příslušníci SOOŽ, poněvadž jsme se docela veřejně na břeclavském nádraží "občerstvovali" pivem, párky a klobásami, ale i jinými alkoholickými nápoji.  

A to coby zaměstnanci Ústavu Podnikového Vzdělávání, tedy ÚPV.

Zajišťovali jsme tehdy informovanost a bezpečnost návštěvníků oslav, ale mimo pracovní dobu. Sobota a následná neděle. A opravdu jsme to dělali bez nároku na mzdu a jakýkoliv požitek.

Bohužel z "natáčeného pořadu" nebylo nic, poněvadž slavní příslušníci SOOŽ neodstranili s objektivu tehdejší obrovské videokamery ten "dekl" co zakrýval objektiv.

Zdraví všechny Ruda Horna z Brna.:-)

0 0
možnosti
Foto

pak...ahoj Rudo a dík za nakouknutía příspěvek:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,99
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik