Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)všk to tady trvalo, než jsme to posbíral.:-) díky

0 0
možnosti
AO

A43l86e24n88a 50O67u62z89k60á

26. 9. 2014 19:01

Nejlepší v kategorii péče o zdraví byl půllitr s píííívem :) Jaromíre, Jaromíre, kdybych se nepodívala na jméno autora - tedy Vaše, ani bych sem nelezla... ještě že jsem odolala (motorky a auta fakt nemusím), ale to ostatní se mi líbilo moc :);-)

0 0
možnosti
Foto

:-)pokrok nejsou jen auta a motorky:-)jsem potěšen, že Vás přemluvilo jméno autora;-)

0 0
možnosti
Foto

Jromíre tak tohle je taky moje krevní skupina, stroje a hejblata. Járo za to žáku oděluji 1*R^R^R^R^;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

:-)no jo, jenže jich mám v archivu ještě hodně a nemůžu přijít na příběh...fotky bez popisu umím jen vyjímečně.:-) díky za 1;-DR^......:-)

1 0
možnosti
LH

Super, člověk si ani neuvědomí, co vše se vlastně hýbe :-)) :-)

0 0
možnosti
Foto

a co hýbe světem :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)dík...no já mám podobných občerstvení v archivu mnohem víc, ale nevím jaký další příběh vymyslet, poskládat za sebou skoro ani neumím..:-)

0 0
možnosti
TG

R^ Výborný! A ten velorex řízený často externě:-). Říkám si, jak daleko by se dostal třeba k Bílému domu, než by byl rozstřílen jako velmi podezřelý objekt...:-)

0 0
možnosti
Foto

ten je prakticky nezničitelný, reflexní karoserie odvádí střel všech kalibrů:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Nádhera. "Hadráček," pa(r)ní lokomotiva, až jsem s toho dostal chuť na to pivečko. Ale toho zubaře bych cestou raději vynechal;-D:-)

0 0
možnosti
Foto

a to ještě v sobotu čeká jedno velký lokomotivový focení, prý všechny pojízdné páry se sjedou do Břeclavi...samozřejmě včetně dalších...jupííí:-):-)

1 0
možnosti
DT

Krása. R^R^ Tyhle staré věci jsou fascinujcí. R^:-) Díky za virtuální  prohlídku.

0 0
možnosti
Foto

:-)dík...no mám podobných fotek ještě hodně a nevím jaký nový příběh pro ně vymyslet:-)přeju hezký den Dano;-)

0 0
možnosti
JR

J26a30r82a 54R78a91n55k

25. 9. 2014 2:54

To je nadhera:-)R^ Ty "helmy" na vlasy jsem videla ted ve zdejsich retro obchodech, ale u mne vyhrava zubarska ordinaceR^

0 0
možnosti
Foto

no patrně sedět byste tam ale nechtěla:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,96
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik