Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hra světel je skvělá. Zářím spokojeností. R^

0 0
možnosti
Foto

:-)díky za záření.

0 0
možnosti
Foto

To pivo ale má barvu, co je to za značku?

1 0
možnosti
Foto

Pardon, už jsem to přečetl: pan Lobkovitz, no to jó.

1 0
možnosti
Foto

Že Vy jste do blogu přidal fotku toho španělského ptáčka a piva? Na blog jsem se vrátil a pokud si to dobře pamatuji, tak před několika hodinami tam tyto dvě fotky nebyly. Nebo jsem ječtě spal? Byly tam jen oduchovnělé fotky kostela. No nic nejen duchem je živ člověk.

Právě jsem si myslel, že až bude na iDnesu znalostní soutěž o blogerech, že by se v něm mohla položit otázka: "V kterém fotoblogu předního reportážního fotoblogera iDnesu Jaromíra Šíšy nebyla fotka ani jednoho piva?"

No nic, otázka se může stále položit. Správná odpověď může být i: "V žádném." Nebo máte fotoblog, kde žádná fotka piva nebo piv není?

PS. Mazání fotek z blogů - obzvláště fotek piv - je zakázáno.

1 0
možnosti
Foto

jo, když jsem našel po dlouhém hledání ptáčka, přidal jsem i pivo:-)...myslím, že odpověď na oblíbený nápoj je jasná.:-):-)

0 0
možnosti
DT

Překrásná hra se světlem a stíny, umíte, Jaromíre. R^ :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)díky, ale Vy umíte fotit mnohem víc, já jsem spíš na fotoreportáže.:-)

0 0
možnosti
Foto

Tohle je nádherné místo, rozhodně :)

0 0
možnosti
Foto

:-)máš patrně na mysli poslední foku:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre ..Křtiny znám je to nádhera ..moc hezké povedlo se:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

je to moje...skoro poutní místo....neni rok, abych se tam několikrát nezastavil.:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný reportážní fotoblog. Před lety jsem jižní Moravu s otcem, který pocházel z Brna, projel a pár kostelů tam navštívil. Líbily se mi. Pěkná architektura, sochy a malby nebyly zpravidla žádné skvosty světové proslulosti. Kostely však byly vždy pěkně upravené. Jsem agnostik, v Boha dle žádného náboženství nevěřím, ale jsem moc rád, že se ty kostely, jako svědek důležité součásti minulosti zachovaly. Většina z nich ještě funguje pro věřící z okolí. R^

3 0
možnosti
Foto

:-)dík...k návtěvě tkových míst neni třeba být věřící

2 0
možnosti
LH

krásné, jako vždy uděluji jedničku s hvězdičkou :-);-)!

1 0
možnosti
Foto

podělím se se sluncem:-) díky Lenko;-)

2 0
možnosti
MP

V září bývá pout na Vranově, to je na druhé straně od Adamova. taky zajímavý kostel.

1 0
možnosti
Foto

....v Adamově je velice zajímavý kostel...schovaný pod činžáky...zvláště exteriér

2 0
možnosti
Foto

R^paráda, Křtiny jsou krásně opravené a díky, že za nahlédnutí.:-)

2 0
možnosti
Foto

lepší nahlédnout reálně:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,63
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik