Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fajn, já bramboračku rád. R^

Jen tu Volyni jsi holt trestuhodně minul. ;o)

0 0
možnosti
Foto

...kam mě to posíláš?8-o:-)

0 0
možnosti

Jaromíre opět úžasná reportáž i fotoblog.Čechy jsou prostě kouzelné ještě jednou díky ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)rádo se stalo a....souhlasím, je u nás stále co objevovat :-);-)

0 0
možnosti
Foto

Správně zahuštěná bramboračka R^

To monstrum u obsluhy kotle v Písku vypadá jako Cimrmanovo parní ořezávátko tužek.

0 0
možnosti
Foto

:-)jo, to se přímo nabízí:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Díky za parádní výlet:-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ moc pěkné, v Písku měli z písku dámy, letos vyměnili je za pány.;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)a příští rok budou mít třeba páry....díky:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Je vidět, že Čechy jsou bohaté :-) Na zážitky, barvy i srážky :-) Snímek cyklisků jdoucích "po vodě" ve mně evokoval jednu vtipnou, kdy jsem takto u Hustopeč nad Bečvou lezla přes bahno. R^

0 0
možnosti
Foto

Opět vynikající reportážní fotoblog. Moc pěkná stezka. :-)R^

Žiji již léta v Nizozemsku a jako takového mě zaujala fotka uzeného. Takové uzené už jsem dloho neviděl, natož jedl.

0 0
možnosti
Foto

Díky Jaroslave, vidíte...ani jsem nevěděl, že nejste zdejší:-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,fotoreportáž je krásná,některá místa znám,tak že těžká nostalgie...

Sochu Švejka jsem osobně neviděla a koukala jsem,že předsedovi z Písku,někdo ukousl kus předního kola,zkrátka Vás obdivuji,jste fakt dobří,tak jenom tiše doufám,že to nebude se sportem k trvalé invaliditě /samozřejmě nadsázka/,dávám karmu a palce nahoru...ZdenaR^R^:-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

no s naší cyklistickou výkonností to nebude tak žhavé:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre ..moc krásné :-):-)R^

0 0
možnosti
Foto

Milý Jaromíre, jak to fotoalbum popsat, no těžké hodně těžké. Je takové boháčkovské, pěkně vytvořené a líbí se mi. Nechybí klasické orosené a jistě zasloužené. No prostě - líbí se miR^

0 0
možnosti
Foto

tak orosené je můj oblíbený model :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,96
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik