Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A19l87e88n93a 26F76i30r62s96t

22. 8. 2014 21:33

Tak jsem přesvědčena Jaromírku, že většina slušných lidí to již od počátku ví a nemusí se s ničím smiřovat.

No a ti ostatní, kteří to ještě ani po 46-ti letech neví, ti se na vaše apely o smíření vykašlou. Ale asi vám to za pokus stálo..........R^

1 0
možnosti
Foto

Dobře, že jste to napsal, Jaromíre.R^

2 0
možnosti
Foto

no nebyl to plánovaný úmysl, ale přečetl jsem si některé blogy:-)

0 0
možnosti

málokdy klikám na karmu

1 0
možnosti
Foto

:-)díky, snažil jsem se emocionální téma popsat bez zbytečných emocí a zasazovat do současných událostí.:-)

1 0
možnosti

Souhlas. I když to "smiřme se" v titulku by se dalo vyložit jako jakási neochota to jako okupaci uznat (věřím ale, že tak jste to nemyslel).

2 0
možnosti
Foto

ale určitě ne, přeložte to jako...smířit se s historií ve smyslu, stalo se

2 0
možnosti

ano máte pravdu...

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,dneska jsem byla v koupelnovém centru a když došlo při placení  na datum,tak říkám,že dnes je SMUTNÝ svátek a mladá prodavačka se mně zeptala jestli mám svátek já,říkám"21.srpna nás obsadili Rusové" a  ona se na mně dívala  velmi nechápavě...

Co dělo po obsazení mohu jenom komentovat slovy "Češi dokáží být Papežštější než Papež",dál snad není co dodat,kdo jsme dobu normalizace prožili ,víme své...zdravím Zdena :-):-)R^R^:-)

4 0
možnosti
Foto

je zlváštní, že nešlo o někalý příklon k západu, ale jiná, trošku tolerantnější politiku KSČ...i to ale stačilo.

4 0
možnosti
Foto

tak nějak to to cítím ten den mám zcela v paměti , pamatuji si tanky a nebyl to příjemný pohled a otázka co se děje v dětské duši

1 0
možnosti

.... s lehkostí a střízlivostí podané, bez zbytečných žvástů .... asi tak nějakR^!

1 0
možnosti

Byl jsem na koncertu a chtel bych se s vami podelit o sve zazitky. Tak tedy, byli tam hudebnici s ruznymi nastroji a hrali na ne.

1 2
možnosti

Tangua čekat dva slunce, pak nepřítel.

2 0
možnosti

Byla to taková podivná okupace

ne proto, že bychom tady měli okupační sovětské úřady s povinnosti podávat žádosti v ruštině. Ta okupace tu byla hlavně v mozcích komunistických pohlavárů.

Já si vzpomínám na rok 1972, kdy jsem jako atlet-dorostenec závodil na Rošického memoriálu v Praze. Úvodní ceremonial začinal Čs.hymnou, kterou hned následně doprovodila hymna sovětská. Dodnes mám před očima pohledy šokovaných zahraničních atletů a dodnes si vzpomínám na můj pocit trapnosti a studu, jak jsou ti naši funkcionáři horliví a před-podělaní.

Ta okupace v mozcích našich funkcionářů se projevovala i tím, že na 1.máje se vyvěšovaly sovětské vlajky místo rudých praporů a školní mládež musela chodit povnně na sovětské filmy.

Prostě nám tu okupaci tak trochu udělali soudruzi čeští bolševici sami a dobrovolně. Říkali tomu normalizace. Samotnou přítomnost sovětských vojsk na našem území nelze za okupaci považovat, protože pokud ano, pak by například Německo bylo okupováno Američany dodnes.

5 2
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,01
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik