Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Naše děti by řekly: Hustý.

Já: Fakt dobrý.

Kousek odtud jsme bydleli.

j.h.kam

0 0
možnosti
Foto

:-)...škoda se odstěhovat.:-)

0 0
možnosti

Super reportáž :) pred pár rokmi som fotil rekonštrukciu bitky pre Vavrišove, snáď sa niekedy dokopem k fotoblogu :)

0 0
možnosti
Foto

ooo děkuju:-)dokoljpte se určitě tvořit příběh do fotoreportáže je supe zábava;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Krásná reportáž, díky.R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

...ale bylo to o život :-)dík za R^

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^ jako bych to videla na vlastni oci!

0 0
možnosti
Foto

ale jenom jako by na vlastní ještě lepší:-)díky;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Skvělé, díky za pokoukáníčko:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)lepší na vlastní oči ;-)

0 0
možnosti

A20l57e56n50a 46O68u16z10k95á

19. 8. 2014 16:24

Nádhera.... :) čím to, že mě nepřekvapilo pivo a motorka?:-P

0 0
možnosti
Foto

:-)tak to mi zůstává utajeno:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc  pěkné pokoukání,  děkuji :D:-)

0 0
možnosti
Foto

jsem potěšen oceněním:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre nikdy jsem tam nebyl a podobnou akci nezažil, těd už ano, byť by díky zajímavým fotografiím. Nicméně pivko do dna je nádherným doplnění atmosféry. R^ Karma

0 0
možnosti
Foto

...to je vždy :-) díky

1 0
možnosti
Foto

moc hezky nafoceno Jaromíre a jinak než to známe z minulých slavností ..povedlo se moc:-)

0 0
možnosti

Každý nemůže být na více místech současně a proto je skvělé, že se lidi umí podělit o své zážitky třeba i blogem. Je to parádní a při prohlížení parádních fotek a čtení komentů u nich jsem si připadal jako bych tam byl;-). Všechny fotky jsou moc pěkné, ale nejvíc se mi líbí 17ka. Díky a veliká karma:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)díky no 17 to bylo na metr.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,99
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik