Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkné. Trochu to znám, léta jsem podobně jezdila s šermíři. Máte tam pěkná děvčata, nevím čím to je, ale jak stárnu, mám pořád silnější pocit, že se dřív ženské uměly obléknout mnohem líp. Ty kloboukyR^:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)no právě....ty klobouky .-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,opět moc hezké,člověk si připadá jako v pohádce i ty "dobové" fotečky se povedly,zdravím Zdena a samozřejmě karma :-)R^R^:-)

0 0
možnosti
Foto

díky Zdeno...někdy se přijeď podívat.;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Njn...nevyšlo mi to :/ Pěkné...jen jsem na závěr viděl jednu kočku pískat dvojmo, nesmím tolik pít po ránu :))

0 0
možnosti
Foto

...máš na mysli patrně ranní drinky:-)

1 0
možnosti
OF

Ahoj , letos mi to nevyšlo.

Karma, obdivuji rychlost.

Kolik vás bylo ?

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, vzpomenul jsem u piva na tebe.:-)Lidí bylo letos méně...pokud myslíš návtěvnost, předpověď počasí byla krutá, skutečnost překonala i Ty největší optimisty. První kapky spadly až po ohńostoji.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,63
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik