Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zrovna včera jsem byl v Uh. Hradišti a okolí - jeli jsme na kole podél Baťova kanálu, ale já ty, kteří jedou s koly na lodi, nechápu...

0 0
možnosti
Foto

no přes meandry se pluje v kanoi a pak zase pokračuje na kole.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,fotečky nádherné,moc se mi to líbí,ale abych "nepřeháněla",no je to prostě úúúúúúúžasné,bonsaje mám moc ráda,zdravím Zdena R^:-)R^

0 0
možnosti
Foto

ahoj Zdeno....mrkni na mapu....jestli to nemáš daleko na osobní omrknutí:-)

0 0
možnosti
Foto

Nádherné bonsaie a nádherné fotky. R^ :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Je to nádhera, i když se přiznám, že mám raději pořádně velikánské stromy:-)

0 0
možnosti
Foto

tak jasný, les je les...zvláště smrkový:-)

1 0
možnosti

R^Karma, Jaromíre, moc pěkné.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre moc pěkné fotečky. Bonsaie obdivuji, ale neměl bych na to trpělivost ani představivost.

1 0
možnosti
Foto

a vlastně....ani čas...mě ro připadá jako poslání:-)dík

1 0
možnosti

Pěkné...díky za zprostředkování...R^:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)díky...rádo se stalo:-)

0 0
možnosti
Foto

ale ve vodě se může poškodit:-)

1 0
možnosti
Foto

krásné to musí zaujmout každého R^

1 0
možnosti
Foto

:-) no někdo to může chápat i jako trápení flóry

0 0
možnosti

Krásné snímky, ta rostoucí mandala mi přímo učarovala. R^

1 0
možnosti
Foto

:-)dík...jen nevím co to je mandala:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,99
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik