Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Rikala jsem si, ze se najde nekdo, kdo nevynecha stul jako podlozku pro pivo ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

kdybych to neudělal...mnozí by mohli přijít k názoru...že to neni můj blog.:-)

0 0
možnosti
MB

To jsou tedy stoly, táto. :)

1 0
možnosti
Foto

..stolně erotické jsem raději nedával....co já vím, jestli bdělý cenzor nebdí i nad fotkama:-)

0 0
možnosti
Foto

...dalo by se to tak také říct.:-)

0 0
možnosti
OF

Můj oblíbený bloger / FM/  kouří. :-( Ale nechám si to pro sebe.

0 0
možnosti
Foto

Skvělé!

Jen jsem s nedočkavostí roloval fotku za fotkou dolů, kdeže je pointa - někdo ze zástupců hodující společnosti pod stolem ;-D

0 0
možnosti
Foto

:-)no mám jednu fotku pod stolem....kde tiše spočívám....nejsem blázen abych ji tam dal....stačí boty.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ hlavně foto pod stolem! ;-) A dostala jsem z toho hlad...

2 0
možnosti
Foto

Ten Slavkovsky stul.Se divim ze jeste drží.;-D

1 0
možnosti
Foto

pečlivě ho...opečovávájí.:-)

0 0
možnosti
Foto

:-) abyste Andreo nezapomněla dát do rukou příbor.:-) dík

0 0
možnosti
  • Počet článků 552
  • Celková karma 38,84
  • Průměrná čtenost 3795x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik