Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)na pohodu je nejlpší...před čaem se k nám přidal výkonostní cyklista....sice jsme za ním ze začátku plápolali, ale po upozornění, že bychom ho mohli také vyřadit si dal říct...a dnes...je jízdou na pohodu nadšen:-)

1 0
možnosti
Foto

Já sotva lezu a Ty si jezdíš? :))R^

0 0
možnosti
Foto

:-) Karle nebudeš věřit...trošku jsem sebou praštil....upozorňuju za absolutního střízliva:-)a škrábnul si sklo. Vejde se tam nehet a je to půl cenťáku dlouhý...pro mě úplná tragédie, vůbec netuším, co si pořídit jiného...foťákům nerozumím...(tuhle se mě jeden ptal jakou mám světelnost....sem na něj koukal jak z jara:-)) nemůže to dopadnout jinak, než jako u současného přístroje a dát na doporučení.

1 0
možnosti
Foto

Moc krásné fotky ..ta příroda ..i vše ostatní ,,kolem Chocně to trochu znám a jinak přez ni i jezdím a tunel byl hezký až teď mě došlo že už není

0 0
možnosti
Foto

a to jedna varianta říká, že mezi Chocní a Ústím povedou koleje tunelem 3 km dlouhým.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hlavně 12, ale i ty ostatní. A taky železnice, na tu se od Vás vždy těším:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)jo vláčky, ty mě baví taky.:-) dík

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, děkuji, tuto cestu dobře znám a mám to tam velmi rád ... R^R^

0 0
možnosti
Foto

jo je to na pohodu a dá se to vzít z Lichkova do Ústí a pak Choceń:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 552
  • Celková karma 38,84
  • Průměrná čtenost 3795x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik