Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FS

Mám jen jednoho kocoura a také jsem jeho slouhou. Co teprve vy, Jaromíre, vy jste úplná Matka Tereza. R^:-)

3 0
možnosti
Foto

:-)no já jsem "odsouzen" především zachraňovat zatoulaná a zraněná koťata:-).

3 0
možnosti
Foto

Jaromíre to jsou  Tvoje mňau dámy ...pěkný:-)

0 0
možnosti
Foto

Jano,tři jsou kocouři.:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)díky,a le to ne já...pouze jsem fotil:-)

0 0
možnosti
Foto

Ty jsou nadherne!!! R^R^R^ (fotky i kocky)

1 0
možnosti
Foto

děkuju za modelku a modely:-)

0 0
možnosti
Foto

no no..ale jo, beru a děkuju:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)...což mohu zodpovědně potvrdit:-)

0 0
možnosti
OP

Nám stačí jeden exemplář,i tak jsme otroky, komorníky, zásobovači a vrátnými. Na život s chlupy jsme si zvykly, ale deptá mě škubání čalounění na opěradlech a že spí střídavě na všech jídelních židlích. Ta jedna kočka potřebuje 6 židlí,2 škrábadla, 2 koupelnové předložky a 2 koberce. Někde nastala chyba.:-)

6 0
možnosti
MT

Milé a krásné. Kočky i fotky. R^:-)

0 0
možnosti
TS

Jéééžiš, to potěšilo... Díky :-)

1 0
možnosti
Foto

:-) vždyť jsou skoro už Vánoce.:-)

1 0
možnosti
Foto

díky Františku za řemen:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 552
  • Celková karma 38,84
  • Průměrná čtenost 3795x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik