Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J52a50n 67R91ý58z49n18a70r

14. 8. 2013 12:21

R^!

Výborný článek ... díky

0 0
možnosti
Foto

až se vrátí, což jim všichni přejeme, a dostanou na prdel....to asi bude to nejmenší, co jim bude vadit.

0 0
možnosti
JP

J26a90n 42P79i74r53k59l

15. 3. 2013 17:04

Tak jsem hledal v dnešních novinách zprávy o výročí okupace Československa hitlerovským Německem za doprovodu jásajících "sudetských čechů", ale jedině v tomto blogu je na začátku zmínka o tomto výročí. Všude plno keců o zasedání ČSSD, Zemanovi, Sobotkovi, nebo papežovi, ale připomenout našim mladým a studentům co bylo  příčinou odsunu sudetských němců, jsem nikde nenašel. Nebo zhodnotit pomoc ze strany spojenců - jak z východu, ale i ze západu  se také žádný dobře placený novinář nepokusil. Asi je pravda: "koho chleba jíš, toho píseň zpívej". Tak co páni redaktoři? Asi nic, nebo můj příspěvek raději SMAŽETE?;-O;-O;-O

2 0
možnosti
Foto

proč by ho mazali, je to pravda...nikoho toto téma nezajímá.

0 0
možnosti
Foto

R^ Ano. Takovéto lidi bychom měli znát! Děkuji za Váš článek. Zamýšlel jsem k dnešnímu datu napsat něco podobného. Ušetřil jste mi práci.

1 1
možnosti
Foto

to jste klidně mohl....naše média se tomu zcela vyhnula...kdo ví proč.

2 1
možnosti
HK

Ahoj Jaromíre, zapátrala jsem a našla dva Mojmíry. Koukni...

http://kukacka.bigbloger.lidovky.cz/c/57082/Odpoved-na-vyzvu-aneb-Patrani-po-zene-kterou.html

http://www.astro.cz/clanek/1598

Podivné ale je, že "RNDr. Mojmír Eliáš, CSc." nemá nikde CV, takže je možné všechno.

2 0
možnosti
Foto

ahoj Hano...to je patrně shoda jsmen nebo jiný příbuzenský vztah Aloi Eliáš se narodil v roce 1890 a tento na odkazu 1895

0 1
možnosti
VM

Děkuji za výborné připomenutí jednoho z našich národních hrdinů. Ještě bych ale dodal, že kdyby nacisté Eliáše nepopravili, nebyl by válce in memoriam povýšen, ale zaživa souzen a odsouzen za "kolaboraci"... Český národ totiž "má svoje recepty, jak dělat všechno naruby" (Emil Hácha).

3 0
možnosti
Foto

to máte naprostou pravdu...kumunisté by se o to postarali, jako v mnoha dalších případech...i když....uznání by se v nové době snad dočkl i tak.

1 0
možnosti
Foto

:-)díky...semnou si zacestujete i do historii:-)

2 0
možnosti
Foto

Zdravím Jaromíre.

Zrovna nedávno jsem si prohlížel ve vojenském muzeu expozici o generálu Eliášovi.

0 0
možnosti
Foto

ahoj Tomáši, to jsi mě potěšil.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,59
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik