Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Petr-007

19. 9. 2009 23:47
a jeste jeden nalez

jo a jeste neco zajimaveho jsem nasel - http://www.karpaty.travel - sam uvazuji o vyletu na Tisu

0 0
možnosti
PS

Petr-007

19. 9. 2009 23:34
Ceskoslovensko

Jo Podkarpadska Rus stoji za navstevu. Casto se zda byt mimo zajmu ceskych turistu, ale staci nahlednout do google a najtete spousty informaci: http://www.Uzhorod.info , http://www.zakarpati.cz , http://www.zakarpattia.net , http://www.ukrajina.tv , http://www.hoverla.info/cz.html - jsme proste vsude a je to tak dobre.

0 0
možnosti
C

Cyanopsitta

17. 9. 2009 15:33
Krásná země,

0 0
možnosti
C

Cyanopsitta

17. 9. 2009 15:33
Re: Krásná země,

ale je mi těžko uvěřit, že ta poslední fotografie fotbalového hřiště není fake

0 0
možnosti
MD

Tamifl

17. 9. 2009 14:16
Země kontrastů

Byl jsem tam naposledy před třemi lety . Mohu říct, že nejlépe vychutnáte danou zemi, tak když se přepravujete jako místní a jste v neustálém kontaktu s nimi ( to zn. vlak, bus, maršrutky ). Lecos pochopíte, ale přesto spousta věcí zůstane nad naše chápání.

Co se týče českého zpěvu. Stala se nám v Mukačevu taková příhoda. Jeden poloslepý stařík, který si vydělával na chleba hraním na housle ( penze před 3 lety 137,-kč ), jakmile uviděl nás s batohem, a hned jak zjistil odkud jsme, přestože česky moc nerozuměl, začal nám hrát a zpívat ryzí češtinou, prý jednu českou lidovku: "Hoši nebojte se, Hitler nám pomůže, bude za nás bojovat...." Musím se přiznat, že o této lidovce jsem do té doby neslyšel;-D

Jinak fotky super a možná je dobré ukazovat pouze ty hezké věci ( v některých částech Ukrajiny jsem nechtěl věřit, že jsem stále v Evropě )

0 0
možnosti

jasisy

17. 9. 2009 15:43
Re: Země kontrastů

Zajímavá historka.Samozřejmě jsem si vědom,že by se našly i jiné fotky,především dále z vnitrozemí,ale pojal jsem to spíš jako propagaci země,která byla součástí republiky.A pak zájezdu byla zaintersována moje ukrajinská kamarádka,nemohl jsem ji to udělat.Když neříkám celou pravdu,neznamená to že lžu.

0 0
možnosti
HV

mattiCZ

17. 9. 2009 13:44
Fotky fajn.

Ale nejel bych tam. Rv Služby, systém a úroveň sleduji a obdivuji na Západě. Ten by měl být vzorem pro náš Kocourkov. R^R^R^

0 0
možnosti

jasisy

17. 9. 2009 13:56
Re: Fotky fajn.

8-o určitě jsem tam nejel obhlížet náš vzor,ale dle mého subjektivního názoru zkušenost a poznání k nezaplacení.Pro mě určitě lepší než přeplněné pláže a zkomercializovaná turistika.A to pomíjím neskutečné levno.

0 0
možnosti
JP

Gumboro

17. 9. 2009 13:04
94

jeee,

podle těch fotek bych to tam uz asi nepoznal.

Byl jsem tam dlouhodobe v roce 1994. Tenkrat tam nebyly restaurace, bonbony v obchodech byly prozrane cervy a obchody totalne prazdne - jen okurky, vodka a hnusny pivo. Zádne solidní cesty a spousty gangsterů, kteri nas obcas prepadly s kalasnikovem.

Pepa

0 0
možnosti

jasisy

17. 9. 2009 13:13
Re: 94

mě osobně překvapil vyfocený obchod,plný zboží na vesnici.

0 0
možnosti
MD

drbas

17. 9. 2009 13:02
..pozn

neubranim se subjektivni poznamce.. u 2 fotek "romanticka Rus" a "neromantcika Rus" bych napr ja ty fotky presne prohodil.. Chatky jak z tabora ROH vam prijdou romanticke..? ale to je fakt asi subjektivni, ja romantiku hledam uplne jinde... nicmene Ukroska je fajn, hory jsou tam krasny, ale chce to mit vychytany (od nekoho doporuceny) nejaky trasy.. mistama je teren dost neprostupny.. cesta 2m siroka po 100m prestane kompletne existovat, mapy neexistuji a pokud ano tak nesedi.. apod

nicmene trocha toho exploringu se taky hodi

0 0
možnosti

jasisy

17. 9. 2009 13:12
Re: ..pozn

možná se vám to zdá neromantický a musím uznat,že celý areál,postupně navíc budovaný vzor romantiky zrovna neni,ale tato část se mi zdála.Přítomný trohlář odenil vysoce profesionální práci,trošku nezvklé na místní kraje.Problémy s mapou se ukázaly první den a tak jsme je používali pouze orientačně a jeli na čuch.Doporučení jsme měli,včetně pohotovostního auta,které nám mimo jiné odvezlo zavazadla z hranic na místo ubytování,což j pohledu pravověrných cestáků tky neni moc romantický.:-)

0 0
možnosti
T

TurboFrank

17. 9. 2009 12:31
Tempo "unilé"

A vy zrovna  melete o nedokonalosti češtiny u jiných?

0 0
možnosti

jasisy

17. 9. 2009 12:32
Re: Tempo "unilé"

:-) bylo mi to jasný hned jak jsem článek zveřejnil,ale na blogu i dnes je to tak,že po zveřejnění do něj nejde už zasáhnout.:-)

0 0
možnosti
D

dedko

17. 9. 2009 12:13
OK

R^R^

0 0
možnosti
V

viveka77

17. 9. 2009 10:42
To hřiště

to je ale vtip, viďte? ;-D8-o;-D

Jinak pěkné, díky :-)R^

0 0
možnosti
MM

uhllik

17. 9. 2009 11:26
Re: To hřiště

Je vedle hlavní silnici mezi Užhorodem a Mukačevem

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,99
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik