Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

inspirační výlet po kraji mnou víceméně (spíš více) neobjeveným.... byl jsem jen na Bouzově a Velkých Losinách, jinak nic vlastně neznám... teď o víkendu jsem poprvé vstoupil do útrob hradu Kunětická hora, zámku Pardubice a vylezl na Zelenou bránu, ačkoli jsem prvních 25 let svého života strávil v okrese Pardubice... ;-) pod svícnem je tma a teď jsem ji trochu protkl světlem :-)

0 0
možnosti
Foto

no to teda pořádná tma :-)

0 0
možnosti
Foto

ty jsi prostě nenahraditelný zámečník :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)jen jestli nejsem i hradečník:-)

1 0
možnosti
Foto

Super výlet. Na zámek ve Val-mezu Žerotínů, mám vzpomínku. Rok jsme v ní měli třidu. Zemědělka stála kousek dál a nezbylo místo pro třeťáky. Jasně, že jsme toho zneužívali. Učitelé přicházeli později a odcházeli dříve. Zbylo více času na tajné kouření za zámkem. ;-D

1 0
možnosti
Foto

hulení v podzámčí:-)

0 0
možnosti
Foto

...jsem netušila, kolik máme hradů a zámků...hádej, kterej je pro mě nejkrásnější;-)

1 0
možnosti
Foto

Panenské Břežany

0 0
možnosti
Foto

to je jak encyklopedie českých pamětihodnostíR^fakt nádheraR^

1 0
možnosti
Foto

tak to si přehnala, ale čte se to dobře :-)dík

0 0
možnosti
Foto

No krásaR^zjišťuju,kde všude jsem nebyla:-)

0 0
možnosti
Foto

a to neni zdaleka všechno:-)

0 0
možnosti
Foto

Hrady a zámky nádherné a jako vždy potěšila mě gastronomická vsuvka a inotový nápoj. Paráda, to musí být! Přeji krásně velikonoce, Jaromíre! :-)

0 0
možnosti
Foto

Marku i Tobě bezva Velikonoce a dík za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Paráda, takový test, co člověk zná a kde má mezery, tudíž kam má vyrazit. Díky.:-)

0 0
možnosti
Foto

vyrážet je třeba:-)

0 0
možnosti

Ta první fotka...wow!:-D To je krásný komplet!

A teď tedy teprve vím, co všechno nevím. Co do hradů a zámků.

Takže, Jaromíre, dík, a užij si pěkně velikonoční svátky!:-))

1 0
možnosti
Foto

díky Marie i Tobě bezva Velikonočky:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,96
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik