Foto

Krásná a velmi zajímavá krajina je podél celého Hřebečského zlomu (hřbetu).

Pěkný fotoblog!

Býval tam i vojenský prostor s cenným listnatým lesem a hojným výskytem hub. Někde na jih od hřebečského tunelu.

Ani nevím, zda stále ten vojenský prostor dál existuje nebo už byl zrušen. Jsem taky docela zvědavý, jak se s hřebečským zlomem vypořádá plánovaná výstavba dálnice ve směru od Svitav do Mohelnice.

Foto

Ahoj Marku, vidíš, mám to skoro doma a o vojenským prostoru nevím

Foto

Járo díky za krásný záběry ze škobrtání

MB

Z téhle části republiky znám jen, pro mě neoblíbenou, cestu tunelem. Rozhodně stojí za to zpomalit a zastavit se tam. Díky za objev a za fotky

JH

J38a88n 17H35a29r81v67a87n

20. 3. 2024 10:25

Jaromíre, já vidím na první fotce elektromotor ... A to si říkáš "cyklista"?

Foto

to je sice pravda, ale už mám na hraně sedmdesátky svoje odjezděno, včetně zmíněné oblasti. Teď už jsem línej

  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,54
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik