Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Držte se, stojí to za to! (myslím výsledek)

0 0
možnosti
Foto

uvidíme ale žádná velká sláva to nebude, jde pouze o jeden zub-inplantát, navíc nemám kačky

0 0
možnosti
JJ

Nóó, dnes vás pane kolego nepochválím. Toto téma u mne vyvolává vzpomínky a představy, které se tu snažím vytěsnit, ale na které nelze zapomenout. Pokud máte štěstí na zubaře který spolupracuje s některou z pojišťoven, máte obrovské štěstí. Chudáci, kteří to štěstí nemají. Ale zato mají možnost koupit si exotické ovoce po celý rok a nejen o Vánocích. 😉😅

0 0
možnosti
Foto

Je tedy pravda, že u nás na periferii zubaři nemají takové finanční požadavky, otevření huby máme ještě zadarmo a s pojišťovnama povětšinou smlouvy mají, včetně VZP

0 0
možnosti
PK

Také renovuji. Jsem rád, že vím co mě čeká.

1 0
možnosti
Foto

no ale já jsem ještě taky čekatel

0 0
možnosti
Foto

Pobavils Onehdy jsme se bavili, že jsou mezi námi tací, kteří si udělali "hubu" i za půl mega. To už stojí zato si takový chrup pojistit.

0 0
možnosti
Foto

to já umím desetkrát levněji

0 0
možnosti
LH

Vtipné Jaromíre, a ani nechci vědět, na kolik Tě to všechno přijde, neb vím, že jen za podzrav v ordinaci se platí :-). Ale zuby jsou zuby a je jich třeba.

1 0
možnosti
Foto

abych to opřesnil, přecejenom jsem dal přednost praktickému využití zubů, nad neodolatelnou krásou, takže částka je řekněme...snesitelná

0 0
možnosti
Foto

směju se od začátku o konce, promiň, Jaromíre

0 0
možnosti
Foto

no jo no, neštěstí druhého vždycky potěší

0 0
možnosti
Foto

Ja síce tomu nárečiu nerozumiem, ale domyslela som si o čo sa jedná. Tak budeš mať úsmev ako filmová hviezda a tak musíš niečo vydržať.

0 0
možnosti
Foto

tak bys dal blog shrnout

2 0
možnosti
Foto

Já mám také plnou hubu počítačem vymodelovaných zubů.

Vašek

0 0
možnosti
Foto

tak to já vůbec nevím, kdo mi je modeloval

1 0
možnosti
Foto

No, jdu 24.1.na vytažení nervu a na korunku. 9000,jen to hvízdne.:-)

1 0
možnosti
Foto

a já doposud třicítka...jen to hvízdne...a co teprve inplantát

2 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,53
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik