Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

chybí ti tam Chotěboř...tam je taky jedna a nádherná...

0 0
možnosti
Foto

I když jsou ty sochy opravdu veliké, vůbec jsem o jejich existenci nevěděl. Budu to muset napravit.

0 0
možnosti
Foto

bude se Ti to napravovat snadno, pač je nemáš tak daleko

0 0
možnosti

nádherná reportáž z kraje, který mám moc rád :-) a o těch sochách to platí taky - spoustu z nich jsem navštívil (sám nebo s rodinou, autem, pěšky, na kole), včetně některých více vzdálených (Chodský pes u pomníku Koziny u Domažlic a Krkavec a Rumburak u stejnojmenného penzionu kousek od hradu Bítov)

0 0
možnosti
Foto

Jseš zkušenej vyhledávač soch

0 0
možnosti

Moc pěkně to děláš, radostné pokoukání.

0 0
možnosti

Všiml jsem si, že dojení, to ti šlo Jaromíre

0 0
možnosti
Foto

ještě tak podojit nějakou banku

0 0
možnosti
Foto

A jak je to teda s tím zubrem?

0 0
možnosti
Foto

na některýho můžeš koukat třeba hodiny a některý je hned pryč

2 0
možnosti

Paráda! Moc pěkné.

0 0
možnosti

Krásné sochy, Jaromíre, u nás je nedaleko taky jedna od Michala O., a je to největší socha psa. https://www.kudyznudy.cz/aktivity/chodsky-pes-nejvetsi-psi-socha-v-ceske-republice

Díky za FR a přání k Vánocům.

0 0
možnosti
Foto

a zase jsem o něco chytřejší, Lenko dík za info

0 0
možnosti
Foto

Danko dík...kdy dáme s Jitkou ruma?

0 0
možnosti
Foto

bych řekl, dobrej jak sviňa

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,56
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik