Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvělá akce a parádní reportáž. Díky

0 0
možnosti

parní mašinky jsou vždy paráda :-) taky občas se synkem vyrazíme

0 0
možnosti
Foto

Tak to je super, aj vlak, aj mikuláš s anjelom a čertom, krásne si to pofotil, hneď by som nasadla to takého vláčika.

0 0
možnosti
Foto

do takových nasedám celkem pravidelně, když jedou poblíž

1 0
možnosti
Foto

jo, i když konec se moc nepovedl

0 0
možnosti
Foto

Mikulášská v předstihu.

0 0
možnosti
Foto

no co v televizi už mají Vánoce

1 0
možnosti
Foto

Velka parní paráda.

0 0
možnosti
Foto

Co je parní, to je parádní

0 0
možnosti
Foto

Krásná trasa vláčku i foto! Už si nepamatuju spojení mimo hlavní trasu musel jsem se podívat na mapu. Pivo! Limo! Horké párky

0 0
možnosti
Foto

jo jo to byla známá hláška, teď už to je zakázany.

0 0
možnosti
Foto

Jojo, i já jsem pamětníkem dřevěňáku a čoudění a sazí, a jak jsem byla vždycky jako čuně, když jsem jela k babičce z Moravské do České

0 0
možnosti
Foto

...sazí v očích

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,56
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik