Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je teda betelnej vejlet a fotky jedna radost

1 0
možnosti
ZM

předpokládám, že tam nefilozofovali, ale filosofovali :-) jinak pivovar Podlesí znám, pivovar Jince taky a pivovar Kytín taky (na kole) ;-)

0 0
možnosti
Foto

Skvělé - jako obvykle. Inspirace na jaro-léto-podzimní výlety. Teď už to nejde....

0 0
možnosti
Foto

teď už ne, příští rok jo...dík za pochvalu.

0 0
možnosti
TG

T51o77m21á64š 42G92a25y59e56r

21. 11. 2023 21:00

Rád jsem se podíval. V Jincích jsem bránil celý rok tábor míru a pokroku....

0 0
možnosti
Foto

Já v Rožmitále..teda mimo jiné

0 0
možnosti
Foto

Brdy nejsou na jedno brdo a ty další anální či jiné otvory rozhodně také ne...

1 0
možnosti
Foto

Ale jo, souhlasím

1 0
možnosti
Foto

Skvělé fotografie. Oživil jste mi i řadu vzpomínek.

1. Zámek Dobříš - tady se měl odehrávat závěr mé plánované tv komedie s Miroslavem Donutilem v hlavní roli, s Pavlem Zedníčkem a právě pouze na Dobříši se Zitou Kabátovou... Nestalo se. Vedení České televize rozpustilo tvůrčí skupinu a byl konec.

2. V Příbrami jsem s místními výtvarníky propil nejednu číš.

3. Svatou Horu jsem málokdy při svých návštěvách vynechal.

4. U Rusalčina jezírka jsem dělal pomocného režiséra na filmu J. Jireše o Antonínu Dvořákovi a krásně nám nedaleko odsud zahrál živě na housle přímo Mistr Josef Suk.

0 0
možnosti
Foto

No pane jo, to je vzpomínek, díky že jste se nimi podelil

0 0
možnosti
RJ

Paráda, v Příbrami a v Nepomuku, tom nad Rožmitálem, jsem bydlel přes dvacet let. Do té hospody v Podlesí jsem taky chodil docela často, skvělé pivo.

0 0
možnosti
Foto

Skvělé pivo určitě

0 0
možnosti
VC
Foto

Bezva, jako vždy a jelen s manželkou nemá chybu

0 0
možnosti
Foto

a ještě k tomu na koupališti

1 0
možnosti
Foto

Hezky jste to prosmejdili 😊👍

0 0
možnosti
Foto

projedli, propili, prolezli....

2 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,56
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik