Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Navzdory tomu začátku jste toho hodně projeli

Na Bašce jsem se učila skákat do vody, z hráze.

Vždycky se tam chci jet podívat, teď to vidím: hráz zarostlá, místo vody tráva.

Ale všude kolem (a kolem!) je krásně

0 0
možnosti
Foto

No, teď by sis moc nezaskákala

0 0
možnosti

Docela jsem se pobavil.

2 0
možnosti
Foto

a to je dobře, pač vo to de

0 0
možnosti
Foto

Kdyby šlo všechno hladce, byla by nuda.😁

1 0
možnosti

Fotoblog dokumentuje, že cykloturistika je pro vytrvalce. Na dalších cestách cyklistům a vhodné světlo fotografům přeji zdar!

0 0
možnosti
Foto

cyklisté i motocyklisté děkují

0 0
možnosti
Foto

Seš nezdolnej dobrodruh a umíš o tom betelně psát

1 0
možnosti
Foto

Čím víc dobrodružství, tím líp, některá si člověk zapamatuje na furt.

0 0
možnosti

Jaromíre, tak to byl výlet, který stál fakt za to! Počasí proměnlivé, nehody častější než sluníčko. Ale díky za krásné fotky. Jinak vysklení sprchového koutu jsme doma taky zažili, těch kousků skla bylo snad milion. Ale už máme nový sprcháč....

0 0
možnosti
Foto

majiteli panzionu taky nic jiného nezbyde

0 0
možnosti

Díky za putování krajem, který neznám.

0 0
možnosti
Foto

také mám takové kaje

0 0
možnosti

Jak se vám to podařilo, s tím sklem? Já jen, jednou jsem poslala stůl ze schodů, myslela jsem že se zastaví. Ale on prošel prosklenými balkonovými dveřmi...

0 0
možnosti
Foto

vůbec mě nenapadlo, že to je tak snadný

1 0
možnosti
Foto

No pestrá cyklotour. Jen pestrost mohla být kapku jiného zaměření.

0 0
možnosti

Jako vždy skvělý blog, Jaromíre. Krásné fotky i povídání. Tuhle část republiky znám málo, po přečtení blogu už daleko líp. I když to tentokrát bylo s trochou smůly a karambolů.

2 0
možnosti
Foto

nic tragického, pač skelet zůstal neporušen

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,53
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik