Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Moc krásné, jak fotky, tak to vypadá, že i ta akce se zdaříla. Děkuji za možnost se tam podívat z tepla domova

0 0
možnosti
ZH

Takže - tři v jednom? Proč ne, ať se každý vybere, co má rád: veteráni jsou věční, neomrzí se mi

0 0
možnosti
Foto

já si vbral všechny tři

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, kamarádka mi o akci referovala, ale na Tvých fotkách jsem ji nenašel. Což je možná dané tím, že nemá volant, brzdy, spojku ani plyn. Ale má ráda pivo.

0 0
možnosti
Foto

pak mi možná fandila

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkný fotoblog se spoustou zajímavých aut.

1 0
možnosti
Foto

opravdu zajímavých...ahoj do Nizozemí

1 0
možnosti
Foto

Jako bych tam byla! Tvé fotky umí krásně vyprávět... Není té rozlité tekutiny škoda? Tedy ne že bych pila pivo...

0 0
možnosti
Foto

tak ta půlka rozlitýho piva neni až taková tragédie

0 0
možnosti
Foto

Paráda veliká Jaromíre....

1 0
možnosti

To je nádhera! Já miluju auta z let cca 1930-1980.Říkám, že tenkrát mělo každé svoji osobnost, nezaměnitelný charakter.Značku jste poznali podle tvaru kastle, nebo zvuku motoru už na dálku.Dneska je to všechno na jedno brďo zbastlené počítačem ve jménu striktní účelnosti a co nejmenší spotřeby.Krása se vytratila...

1 0
možnosti
Foto

taky mi bývalé stroje připadají mnohdy elegantnější

0 0
možnosti
LH

Neskutečná nádhera, až na ten zvrtnutej kotník. Krásná akce, díky za sdílení Jaromíre :-)

0 0
možnosti
IB

Super reportáž - auta - veteráni, dobré jídlo a pití a vše jak má být....

0 0
možnosti
Foto

až na ten konec souhlas

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,56
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik