Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I23v64a82n 16M50i83n82á49ř

7. 7. 2023 12:26

Zvláštní, jak ty staré krásné motorky, působí (nebo jsou ?) vůči jezdcům subtilní. Dík za krásnou ukázku tolika veteránů !

0 0
možnosti
ZM

osobně se na motorky rád kouknu, když někde stojej :-) ale na silnici je nepotkávám rád...

0 0
možnosti
Foto

co stojí, neiblíží

1 0
možnosti
JZ

Moc pěkné povídání, můj tatínek také závodil na motorkách. Dokonce byl v roce 1951 druhý na Velké ceně Brna. Za svou kariéru jel velké množství závodů u nás i v blízké cizině. Jezdil na Nortonu. Syn se teď snaží zdokumentovat je motocyklovou éru a píše o ní knihu. Závodní krev se projevuje i u něj. Závodil v závodech do vrchu, na okruhu v CarboniaCapu s formulkou, a teď i jeho syn závodí v motokárách. Asi je to v krvi.

1 0
možnosti
JZ

Jo, můj tatínek se jmenoval Rudolf Dostál

1 0
možnosti
Foto

Chlape, umíš to vtipně komentovat ať tě víkend nezklame!

1 0
možnosti
Foto

jo dík, mám s ním plány

0 0
možnosti
Foto

Motorkové brdo.🤩

0 0
možnosti
Foto

Blog se zdá být ryze pánskou záležitostí, ale i moje holčičí oko se potěšilo

2 0
možnosti
Foto

ono by to snad ani nemohlo být jinak

2 0
možnosti
Foto

Trochu jste mi připomněl moje televizní dětství - kdy se dávaly "plochodrážní závody" - pokud to správně píšu neb tomu vůbec nerozumím. Hrdinou mých dětských let byl pak František Šťastný - nic bych za to nedal, že na černobílém foto, na motocyklu s číslem 4 sedí právě on.

1 0
možnosti
Foto

nevím, fotky jsem nestudoval, ale možné to je...pokud by se generačně trefil.

0 0
možnosti
TG

Vzpomínám na motocyklové závody v Hradci, v paměti mi zůstal nejen Fr. Šťastný, ale třeba i Antonín Vítvar, ale hlavně, jak to zmiňuje už VK, randál a vůně z výfuků...

2 0
možnosti
Foto

jo, libý zvuk a vůně z výfuku...to se naštěstí nezměnilo. Závod elektromotorek si nedovedu představit

4 0
možnosti
Foto

To je nááádhera Jaromíre :)

2 0
možnosti
Foto

že jo a to jsem měl být někde jinde...jinde naštěstí nedopadlo

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,56
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik