Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je to super fotoreportáž, úžasné, že sa tie stroje zachovali

0 0
možnosti
Foto

a ještě se k tomu hejbou

0 0
možnosti
ZM

parní válec by mě možná nepředjel :-) pěkné stroje / a i pro mě pěkný tip na výlet

0 0
možnosti
JM

Vaše typy kam se podívat jsou skvělé.

1 0
možnosti
Foto

Pěkné mašinky. Nejvíce mne zaujal jednokolový motocykl. Nějak si ho nedokážu představit v provozu.

3 0
možnosti
LH

Jaromíre, to je krása, tam by se mi taky líbilo. Doufám, že ses svezl vlakem...a ten mistr v podobě tygra, se mi taky líbí... Moc pěkná FR. Díky

0 0
možnosti
IB

Potěšení nejen pro technické oko

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, taková renovace má něco do sebe. Asi se v Žamberku zastavím, páč už si taky připadám jako veterán, co má nejlepší léta za sebou. Moc pěkné.

1 0
možnosti
Foto

Ale jdi ty, veteráne.

1 0
možnosti
JJ

Krááása. Muzeum i blog. Toto jsou blogy na titulku!

1 0
možnosti
Foto

díky, to se dobře čte

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,53
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik