Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsem si říkal, že si jen osvěžím paměť na místa, kde jsem všude byl a že už mne vlastně nemůžete ničím překvapit. A vida - přece se našlo v Čechách několik míst, o kterých jsem nevěděl a které si musím "zapsat do paměti". Až pojedu kolem.:-) Blog, fotky - prostě paráda a místo, pro které se vyplatí tento prostor definitivně neopouštět.;-)

0 0
možnosti
Foto

Takhle nějak to bylo: jedlo se, zpívalo, pilo ... (K.Plíhal)

0 0
možnosti

Tož problém je, že takto to opravdu nebylo.;-) Kousek od dveří do obytné části dveře do chléva, někdy sdíleli chodbu (u těch chudších) lidé i dobytek, na dvorku hnojiště, všude plno much a "vůně domova" by také většině obdivovatelů "klidu a romantiky zlatých starých časů" opravdu nevoněla. Mimo to by bylo opravdu zajímavé, jak by většina návštěvníků snášela, když by měli tyto prostory obývat často v devíti, někdy i více lidech, často i ve společnosti některých zvířátek. Věřte, že ani ta malá, miloučká kuřátka, opravdu nevoní. Mezi námi - i lidi se "koupali" max jednou týdně a vanička teplé vody musela vystačit často pro celou rodinu. :-)

Ale i tak mám skanzeny radši než muzea. Možná i proto, že je tam vždy k dispozici nějaké to přiměřené občerstvení.;-)

0 0
možnosti

Tématem i fotodokumentací je tento fotoblog vynikající!R^

0 0
možnosti
Foto

To potěší oko a hlavně dnes v tom dešti;-)R^

0 0
možnosti
Foto

jo dnes se to hodilo:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)ahoj Ondro, jak žiješ?

0 0
možnosti
Foto

Skanzeny jsou betelný, někde jsem byla a někde dokonce víckrát:-)R^

1 0
možnosti
Foto

seš rozená turistka:-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pěkné fotky, skanzeny mám rád:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,06
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik