Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KN

Ale, docela slušná nápověda -)

0 0
možnosti
ZM

krásná exkurze cik-cak republikou :-) jen škoda, že když už je zmíněn Přibyslav z Křižanova, není dalším zastavením zámek právě v Přibyslavi ;-)

0 0
možnosti
Foto

Když mapuješ, neni čas se zdržovat:-)ovšem na zámku jsem byl, mají tam hasičský muzeum:-)

1 0
možnosti
Foto

Jedno slovo - KRÁSA -

Vynaložil jsi hodně času, abys nás všechny potěšil a zároveň poučil o nádherných hradech a zámcích.....Konečně si našich předků začínáme zase vážit, mám radost. Děkuju za společné cestování....:-)

0 0
možnosti
Foto

to je přesně ten čas, když ho nelituješ:-)...a bude ještě jeden díl:-)

0 0
možnosti
Foto

Parádní fotky!R^ Ze všech těch krásných míst jsem viděla asi tak pět. To mám co dohánět...:-);-)

0 0
možnosti
Foto

Abys to vůbec stihla, bude ještě jeden díl :-)

0 0
možnosti
ZH

Kromě zámků Veveří, Lednice a hradu Pernštejn jsem ostatní prezentované památky osobně nenavštívil; sotva to asi napravím... Díky fotoblogu jsem virtuálně cestoval a bylo to i s popisky poučné R^

0 0
možnosti
Foto

tak si za čas dáme další kolo:-)

0 0
možnosti
Foto

No teda... když si představím, že jsi to všechno projel a nafotil, tak to je velká parádaR^V

0 0
možnosti
Foto

a to je teprve pátý díl :-)

0 0
možnosti
Foto

Jardo dík, zdravím do NL :-)

0 0
možnosti
Foto

Parádní, včetně posledního fota;-)R^

1 0
možnosti
Foto

poslední je nejlepčejší sídlo:-):-)

1 0
možnosti
Foto

To je zas kulturní nálož:-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,28
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik