Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když já se na svět umím koukat jenom jako ženská.;-D Jo ale lichotky já můžu, to zas jo.

Jaromíre.R^R^

0 0
možnosti
Foto

proto se na něj musíme občas podívat za vás :-)

0 0
možnosti
Foto

Jo! R^R^V Tohle si někam ukládám a budu si to číst před spaním. Jsem možná jedna z těch "blbek" co občas rozebírá poklony, až je rozebere do nicotného významu. Možná proto jich je tak málo... 8-o A taky jsem matka... A taky mám ráda muže i s ponožkami vedle postele V Díky za čtení a zdravím Vás ;-)

2 0
možnosti
Foto

poklony nerozebírat, ale sebvědomě přijímat :-)

0 0
možnosti
Foto

Mňa by to tu na tomto svete bez mužov nebaviloR^;-)

4 0
možnosti
Foto

mě taky ne, pač bych neměl s kým chodit na pivo :-)

2 0
možnosti
Foto

J90o79s59e74f 55B63á55r62t70a

14. 2. 2023 21:40

Škoda, že některé ženy nemají čas se ani usmát. Škoda, že někdy to je i naše vina.

1 0
možnosti
Foto

pak 2x škoda, ale článek na úsměv je:-)

0 0
možnosti
Foto

;-DR^Parádní blog. Ráda nosím kšiltovku jak dozadu, dopředu a někdy i šejdrem. Jo a to nejsem blondýna!:-P

3 0
možnosti
Foto

tak hlavně že sis koupila tu správnou:-)

1 0
možnosti

To neznáte jedinou ženu, jejíž koníčky by nebyly vaření a uklízení? Pro spoustu žen to není koníček, ale otravná nutnost, kterou muži berou jako samozřejmost.

0 0
možnosti
Foto

Chtělo by to trošku nadhledu a smysl pro ironii:-)

3 0
možnosti
Foto

Lichotky jsem se naučila přijímat a nijak dlouze je nerozebírám.:-)

Moc pěkný blog.R^

1 0
možnosti
Foto

rozebírat netřeba a patlat už vůbec ne :-)

2 0
možnosti

Hezky napsané a máš pravdu Jaromíre :-)

1 0
možnosti
Foto

Dáma má za úkol se usmívat a zkrášlovat svět.

To je věta z kurzu karibských tanců, kterým jsme se začali před necelým rokem věnovat.

1 0
možnosti
Foto

Pak to je karibské přísloví:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,49
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik