Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Včera jsem si na tebe vzpomněla. Dala jsem si smažák.;-D

0 0
možnosti
Foto

to je dobrota, co...:-)

0 0
možnosti
Foto

Jak jsem tě mohla přehlídnout?!R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Patrně si někde pojídala sejra:-)

0 0
možnosti
Foto

Jak to,že nepotřebujete? Místo toho aby jsem byl napůl umrzlý a umírající hlady jako většina vašich spoluobčanů tak se místo toho cpete smazakem....

1 0
možnosti
Foto

moji spoluobčané jsou i vašimi spoluobčany a o nich víme, že mají rozdílnou životní úroveň. Já mám to štěstí, jestli nepatřím přímo mezi vyvolené, že nemusím ve svém věku utrácet horentní částky za léky, a tak se mohu cpát smažákem každý den, i když nemá zastropovanou cenu, ale i tak platí, všeho dočasu, což platí i pro vás :-)

1 0
možnosti
Foto

Koupim v Aldi "delovou kouli" edamu od Molenladu, ma 1,6 kg a je jako zatavena do vosku. Stavala 9,99€ ted 13,50 i 15,50€. Necham ji minimalne mesic (lepsi dva) projit po datu spotreby v lednici. Syr zpikantni, je paradni na zapekane brambory i jako klasika smazak. R^

0 0
možnosti
Foto

chvályhodná činnost:-)

0 0
možnosti
MR

M29i44l60a76n 89R49h81e49i24n

11. 11. 2022 17:49

Jen doplnim k uvodni vete clanku, obalovany smazeny syr delaji snad vsude na svete, jedl jsem ho i v Italii a tamni kolega se divil, ze to znam.

0 0
možnosti
Foto

tak je to nakonec obráceně a sejr je celosvětový hit:-)

0 0
možnosti
JM

J61a79n 65M43a92r53e49k

11. 11. 2022 17:01

Dělejte si ze sejrama co chcete..ale NEŠAHEJTE MI NA ROMADŮR !!!!!!

1 0
možnosti
Foto

ne to ne, maximálně si čuchneme:-)

4 0
možnosti
Foto

Tak to je blog podle mýho gusta ;-D

0 0
možnosti
Foto

Smažák to je věčný téma....to ostatní už je jen omáčka:-)

0 0
možnosti
TT

Když smažený sýr, tak jedině tvarůžky. A tam by mohli cenu fakt zastropovat, ty už jsou dražší než kaviár. :-(

0 0
možnosti
Foto

jo, to je slušná paleta:-)

0 0
možnosti
ZJ

.... Moooc hezký výběr nezdravě zdravých jídel ;-DR^!! Ale před každou takovouto degustační bombou bych musel mít nějakou vynikající polévku !! A že jich u nás máme také přehršel R^!! Karma!

0 0
možnosti
Foto

polívky? no jasně :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,00
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik