Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZM

krásný čtení, díky :-)

0 0
možnosti
Foto

Zcela okouzlující blog a za nějV aR^

0 0
možnosti
MB

Souhlasím, až na tu bezstarostnou polohu na zádech. Já nosila hyperaktivní děti. Ležela jsem v nemocnici asi 14 dní před porodem a zatímco ostatní miminka se už spořádaně a zodpovědně chystala na cestu ven, moje dcera dělala kotrmelce.

0 0
možnosti
Foto

i tak měla bezstarostný PV:-)

1 0
možnosti
Foto

To už je tak dávno, že si to nepamatuju, ale určitě to byly bezstarostné časy.:-);-)

0 0
možnosti
Foto

Já si ho teda nepamatuju.;-D První (dost matná) vzpomínka pochází z léta 85, i když máma tvrdí, že tohle se stalo až 87... Pak by ovšem nebyla první.:-P

0 0
možnosti
Foto

máš asi

nějak špatnou paměť:-)

0 0
možnosti
LH

Jaromíre souhlasím... jsem o tři páry let mladší, ale zažila jsem skoro totéž, jen ne na haldách uhlí, leč na jiných haldách (kamení a pod), hodně taky na stromech, kde jsme měli své dětské útočiště a já byla lepší než kluk (skoro vždy jsem tam vylezla první a zabrala si sedátko). A stejně jsme měli, kromě prenatálního věku, hezčí dětství než mají dnešní děti. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,56
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik