Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkně jste to trefil na hlavičku a pojmenovalR^

0 0
možnosti

Dobrý den Jaromíre, souhlasím se vším co jste napsal. Vidím denně vlajky či prapory naší země? kolik jich vídáme[>-] v den svátku naší země? Dalo by se to spočítat na prstech jedné ruky, natož aby byla na chlebu...Všeho s rozvahou a nikomu nelézt do řiti. Pomoc je potřeba, ale jak k tomu přijde fasáda domu, či chleba, nebo naši potřební nemocní a naše matky samoživitelky, či lidé s invalidním důchodem, co musí vše třikrát dokazovat a vypisovat a doprošovat se. Natož aby měli možnost bytu, jezdit zadarmo, jít do zoo zadarmo a toulat se po restauracích a obchodních centrech, čeká se na schválení jeslí a školky. Nebo to snad naši potřební pomoci dostávají? Pomoc je potřeba, ale nic se nemá přehánět, naše daně tohle nemůžou vše utáhnout. Pomáhejme, ale nedělejme ze sebe osla.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, děkuji za reakci, co se týče vlajek tam máme shodu. Co se dalšího týče, tak si dovolím nesouhlasit. Když uvážíme, že mnohým zbyla jen taška a utíkají před válkou, tak to ostatní, jako třeba volné vstupy mi nijak nevadí. Co se týče bytů v neprivátní sféře, tak pořádně nevím ani jak to funguje, pokud se týče soukromých bytů a penzionů, tak je to výhradně právo majitele, jak se svým majetkem naloží a když vypomůže, můžeme ho jen pochválit. Kdybych to shrnul, tak Ti lidé musejí mít šanci kam složit hlavu. To ale neznamená, že kolem musí být tolik agitek. Obecně známé, po věky ověřené pravidlo praví....všeho moc škodí.

0 0
možnosti

Ahoj Jaromíre, lze s Tebou jenom souhlasit. Pár hlupáků se vždy najde, kteří se snaží dehonestovat to dobré, co je Tvým blogem řečeno. Normální člověk pomáhá tomu kdo to potřebuje a blbec holt zůstane blbcem.

1 0
možnosti
Foto

Jak píšeš, normální člověk pomáhá, ale může k tomu snad říct veřejně i svůj názor, dokud to jde. My jsme oba důchodci a pravidelně už mnoho let přispíváme potřebným v podobě Dobrého anděla, ty příběhy nemocných dětí nemůžu ani číst. Ale samozřejmě jsme pocítili potřebu pomoci Ukrajině. Neni to ale tak, že jsme si mohli dovolit částku zdvonásobit, ale museli jsme ji rozdělit....když tedy nepočítám pomoc v místě bydliště.

1 0
možnosti

Jak jsteb si jistě všiml, každá relativizace a rozmělňování je v "současné pohnuté době válečného stavu" škodlivá a nežádoucí a každý správný Čech by měl "zaujmout jasné a nekompromisní (samozřejmě to správné), stanovisko."

Já tomu říkám fangličkářství a mám v živé paměti, jak měli po sametovém převratě "těžká prsa" i přesvědčení studenti marxismu-leninismu. ;-D

Samozřejmě, že vám rozumím a máte u mne nejen karmu, ale i plnou podporu v příští zdejší blogerské soutěži! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Nenapsal jsem nic proti oprávněným náladám ve společnosti a svému přesvědčení, že je třeba agresi čelit pomocí, což také činím, ale pro někoho to může být málo, nic méně můj názor prezentovaný v textu nesdílím zdaleka sám. Ostatně když se něco přehání, stává se to kontraproduktivním....a díky za avizovanou podporu:-)

0 0
možnosti
Foto

To se dalo čekat, že Vy budete poukazovat právě na tohle. Poukazováním na okrajové jevy trochu pohanět to pozitivní, inu, pan Šíša. :-P

0 2
možnosti
Foto

inu pan Dvořák, člověk který sice ví předem na co budu poukazovat, ale ani neví jak se jmenuju a klidně mi komolí jméno:-P

2 0
možnosti
Foto

Já když vidím to bláto i zde na blogu, tak si myslím, že pomoci není nikdy dost.

3 0
možnosti

S blogem souhlasím a myslím, že přeháněním takových aktivit a gest se docílí pravý opak. Ale je možné, že se mýlíme a polštářky se Zelenským půjdou na dračku;-) .

1 1
možnosti
Foto

zatím je v televizi dominantní povlečení Matějovský s běžnými vzory.:-)

1 0
možnosti

Po setkání, o kterém je můj dnešní blog, není v případě jakékoliv podpory Ukrajinců žádné podpory dost. Žádné, Jaromíre. Přál bych ti v sobotu večer sedět s námi a všechno to poslouchat "přímo od zdroje". Je třeba, i tom jsem přesvědčený, dát najevo podporu i tou Tebou lehce irinizovanou vlajkou na chlebu. To je můj názor.

4 0
možnosti
Foto

Přímo od zdroje to mám i já a přímo naproti baráku. Když se něco přehání, tak se to stává kontraproduktivním. Můj názor neni ojedinělý, ale bohužel jsme opět ve stavu, kdy se lídé bojí svůj názor vyjádřit, a tak souhlasné ohlasy se neobjeví zde, ale v mailech, co mi chodí s jistotou, že to na ně "neprásku".

3 1
možnosti

Moc vám nerozumím ale protože, vašimi předchůdci v anketě Bloger roku byli František Matějka a Ladislav Větvička, tak se není čemu divit.

Zjevně můj handicap. :-(

1 0
možnosti
Foto

nejhoší je, když si lidé nerozumnějí:-)

3 0
možnosti

Jaromíre, souhlasím, a všechno má své meze...Odsud, potud....a ne dál...R^

3 1
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,58
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik