Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

gratuluju, takový krásný příběh jsem neprožil :-P

0 0
možnosti
Foto

Hezké počtení, nejlepší je závěr, to jsem se smála.....

Zaražený prdy- to je élent :-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-) to je ještě horší než rýma

2 0
možnosti

Kdysi mi pan doktor na pohotovosti, kam nás s malým synem přivezla sanitka, vynadal, co jsem to za matku, že nepoznám normální koliku. No, nepoznala jsem.

0 0
možnosti
Foto

aha...každý sám sobě a dětem doktorem:-)

0 0
možnosti
Foto

;-DA ty sis při tom studiu nenastudoval, že nejhorší je rýma a zaražený větry?8-o;-D

2 0
možnosti
Foto

tsss rýma to je procházka rozkvetlým parkem:-)

0 0
možnosti

No je zvláštní , že já dostávám papír po každém vyšetření a vy elektronicky, no snad i já se toho dožiji..;-D

0 0
možnosti
Foto

no jo, to bylo v rámvi vnitronemocniční pošty, tkz putující chorobopis:-)

0 0
možnosti
Foto

Babička mi vždycky říkala, že na zarazeny prdy je nejlepší udělat tři kotrmelce.

To dáš!;-D

1 0
možnosti
Foto

to nesmím, pač by se mi mohla vyskočit kýla...musel jsem trpělivě čekat na prd:-)

5 0
možnosti

Jestli to chápu s těmi pantoflemi (kdybych neměl jeho ordinaci na pantofle a nemocnici mám také na pantofle) tak, že někdo má na pantofle botník, vy nemocnici a ordinaci, tak to mi směšné nepřipadá. Ale jinak vcelku dobré počtení, když už muselo být tolik povyku pro prd.

0 0
možnosti
Foto

na pantofle znamená blíž než za rohem:-)

2 0
možnosti
Foto

R^;-D To se tak někdy přihodí. Jsi svědomitý pacient, nenecháš nic rozjet, páč by to pak bylo ještě mnohem horší a zdlouhavější. ;-)

0 0
možnosti
Foto

no jasně, hlídám si hlavně kýlu, aby do operace vydržela v přijatelném stavu:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, buď neustále ve střehu!!Díky za článekR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,58
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik