Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Naprosto úžasný popis.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
ZM

krásný příběh ze života :-)

0 0
možnosti
Foto

To mě opravdu mrzí! Ale líbí se mi tvůj Keep smiling!R^

0 0
možnosti
Foto

vždyť o nic nešlo, jen ze začátku trošku zatrnulo:-)

0 0
možnosti
LH

Jaromíre, stanou se i horší věci. Žiješ, tak o co jde? R^

0 0
možnosti
Foto

no jasně, pohoda, jen trošku odřený padací rám :-)

0 0
možnosti
Foto

konec dobrý, všechno dobrý :-)

0 0
možnosti
ŠZ

Dobrý. Já si lehnul po deseti metrech, protože jsem zapomněl na postranní stojánek. Klika, že tam nebyly děti, protože ty výrazy kterými jsem se tituloval, by je opravdu obohatily.

0 0
možnosti
Foto

Není důležité lehnout, ale vstát;-DR^

1 0
možnosti
Foto

ale i vstat a lehnout je důležitý:-)

1 0
možnosti
ML

M16a61r85t60i26n 53L31a68c27o

29. 9. 2021 19:42

Niečo podobné sa mi stalo na Málinom Brde nad Vlkolíncom (tam to poznáte). Zamkol som zámku na predný kotúč, odišiel fotiť a po návrate som na to zabudol, naštartoval, zaradil a ľahol. Nič sa nestalo ani mne, ani Hornetu, ale ohol sa čap v zámku a nešiel vybrať. Hotely zavreté, nikde nikto. Po hodine trápenia som ho nejako vybral, ale odvtedy mám na zámku na kotúč ten točený "telefónny" kábel, pripevnený na plyne, aby som nezabudol. :) Veľa šťastne najazdených kilometrov prajem!

0 0
možnosti
Foto

No jasněže Vlkolinec znám :-)...příhoda skoro totožná....díky za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

Dobře to dopadlo, poučení veliké!;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Hlavně, že sis nerozbil čumáček.

0 0
možnosti
Foto

a vo to de především:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,58
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik