Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

8-o8-o8-o:-) .... tolik krásných míst, kde jsem ještě nebyla a ani se na všechny nestihnu podívat. Díky za fota V, Jaromíre.

0 0
možnosti
Foto

za málo Šěpánko:-)

0 0
možnosti
Foto

Jak procestoval tisíce km za chvilku. Paráda a moc díky. R^;-)

0 0
možnosti
VV

Co jsem udelal spatne, kdyz jsem pripomel Pruhonice a ono to tu neni? A ve smazanych to take nemam.

0 0
možnosti
Foto

určitě nic, samožejmě sem nic nemazal...nejspíš se to jen z nějakých technických důvodů nzobrazilo.

0 0
možnosti
PK

Teda, projel jste toho na několik životů, tyhle blogy z cest miluji.R^

2 0
možnosti
LH

Ahoj Jaromíre, ICE se Ti moc povedly, krásná fotoreportáž. Měj se krásně sice, ahoj Lenice

1 0
možnosti
Foto

R^tvoje běžná, neměnná kvalita se nezapře.:-) Máš karmu i můj hlas ve finále.

1 0
možnosti
Foto

děkuju hned nadvakrát, i já Ti přidal finálový hlas:-)

1 0
možnosti
Foto

:-) to se dobře čte, díky, nic méně teď nutně potřebuju mistra pokrejvače, pač mi teče do střechy :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Paráda jako vždy:-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D tak to je zcela vyčerpávající a mnoho obsažné a za to samozřejmě R^a taky podpora ve finále, to dá rozum R^

1 0
možnosti
Foto

díky...používám stejný rozum jako ty:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásně jsi to zobrazil a podporu máš, jako vždy;-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,58
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik