Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Moc hezké a poučné. Jen si dovolím malou připomínku k Vaší reportáži "Ze Strakonic..." .Diskuse k ní již byla uzavřena, takže využívám této možnosti, abych uvedl na pravou míru názvy řady obcí a osad na Šumavě hojně se vyskytujících a obsahujících slovo "Lada". Nejedná se ovšem o dívčí křestní jména, ale o "ta Lada", tedy o místa ponechaná ladem (p. jm. pomnožné?). Takže jedu např. "do Borových Lad" apod. a ne do Borové Lady. Taky jet do Borové Lady by mohlo evokovat neslušný význam.:-)

0 0
možnosti
Foto

díky za upřesňující koment :-)

0 0
možnosti
PK

No to je paráda Jaromíre.:-):-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

Zase krásné cestování, super fotky.....Jeseníky neznám.

Chodila jsem tam s tou vaší partou....R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

tak ted už trochu znáš :-)

0 0
možnosti
Foto

Alespoň na chvíli ve vzpomínkách a s krásnými fotkami vyrazit mimo hranice obce. Super a velký dík!R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Ha, prokazatelně z několika výletů. A já nemůžu z Prahy.;-D

1 0
možnosti
Foto

no jasně na jeden zátah to nejde:-)

0 0
možnosti
ZM
Foto

Jsem šťastná, že žiju tady. Z jednoho okna vidím Keprník a Šerák, z druhého Praděd. Z motorky a z auta lze vidět všechno to, co jste vyfotil. Pro mě jsou nejhezčí Jeseníky ze sedla kola. A tam, kde nepotkáte ani moc lidí a motory skoro žádné. Vybírám si dny mimo víkend, kdy tolik nejezdí motorkáři. Anebo cesty, které jsou hodně daleko od ČH sedla nebo od Videl. Ten řev motorů v těch horách, to je něco, to nemusím. I když ten koníček chápu, mám kamarádku motorkářku. Díky a mějte se.

0 0
možnosti
Foto

díky za návštěvu:-)

1 0
možnosti
JP

Jsem nadšený a děkuju za krásné fotky mých rodných Jeseniků, jezdím tam každý rok. Všechna focená místa důvěrně znám. Konečně někdo zabrousil i do mé zapadlé rodné Vidnavy. A loni v létě jsem se - hleďme - ubytoval s dcerou na zámku Kolštejn v Branné! Jen vanu jsme neměli, jen sprchu (ale “starobylou”). Takže děkuju za připomínku, nááádhera.

2 0
možnosti
Foto

takže taky opáčko:-)

0 0
možnosti
Foto

Jeseníky jsou krásné, také jsem je kdysi procestovala a fotografovala. Dokonce jsem si z těch fotografií vy Bontii vtvořila fotoknihu a. I když z jiných záběrů než Vy. Díky za ty Vaše, pane Šišo. Jsou parádní. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

díky za návštěvu a pochvalu :-)

0 0
možnosti
JN

J92o71s88e37f 33N46i42k90l

1. 3. 2021 13:18

Je ta naše země krásná (bohužel "možná už není ani naše"). Lokality na vašich krásných fotografiích znám, každý rok překvapí něčím novým.R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

takže také opáčko s překvapením:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS