Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Děkuji za připomenutí. No bezva, skoro všechny tedy naše stroje si pamatuji.:-):-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Ty umíš přitáhnout i k tématu, které není u mě každý den na pořadu. Vzpomínky na dětství a spoustu zajímavosti úplně nových. Díky. :-))

1 0
možnosti
Foto

no vono to o dětství vlastně je :-)

0 0
možnosti
Foto

Tím ertéóčkem jsem snad i kdysi dávno jako malé dítě jela. Ty kulatý busy se mi moc líbí na rozdíl od těch dnešních krabic. Vojenská technika mi moc neříká, ale i tak díky za parádní snímky focené s láskou - hlavně ty gurmánské požitky.;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Hledala jsem tě na titulce, a nic! No kdybych byla adminem, tak bys tam byl, páč to je velká paráda a krása nesmírná jak sviňaR^

1 0
možnosti
Foto

no kurňa:-)nemůžu být na titilce každý den:-)a je třeba uznat, že je to blog poměrně obsáhlý a navíc nepolitický a na nikoho tam nenadávám:-)

0 0
možnosti
PP

Tedy to je nádhera. I když vlaky jsou prostě vlaky. A ty parní obzvlášť.

1 0
možnosti
Foto

nemám námitek, i proto v předchozí fotoreportáži jsou vlaky:-)

0 0
možnosti
LH

Jaromíre, nádherné stroje. Díky...R^

0 0
možnosti
DV

D34a40v94i15d 14V40l39k

4. 2. 2021 14:23

Tak to je poctivá práce R^

0 0
možnosti
Foto

díky, to je první část, další bude osobní auta a třetí motorky:-)

0 0
možnosti
Foto

dixon, příště dám osobáky a motorky:-)

0 0
možnosti
Foto

Tu oranžovou Tatru jsme měli. Ale v menším měřítku.:-)

Autobusy parádní, hlavně RTO... ale víc jsem na ty vlaky,no.:-)

0 0
možnosti
Foto

já teda o chlup taky:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,53
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik