Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZM

rád jsem se "projel" po známých i neznámých místech :-)

0 0
možnosti
JJ

Rád jsem se s vámi svezl.:-) Dobrá partyja to mosí byt, když vydržíte šlapat společně takové štreky. I když, jak vidno z fotek, máte i další společné koníčky, které dovedou pořádně stmelit asi každého.;-) Nicméně, člověk si tu svobodu i za cenu ignorování nesmyslného bazírování na absolutní nule, stále ještě užívá docela v pohodě. Ale nevím nevím, až nás párkrát osolí třeba i patnácti tisíci, jestli nám to vydrží i nadále...;-(

0 0
možnosti
Foto

no zatím po nás nejdou:-)

0 0
možnosti
Foto

Parádní výlet na místa známá i ta trošku pozapomenutá. Díky.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, překrásné fotky. Jak já bych si dal české pivo...

0 0
možnosti
Foto

Jo, potěšil's mne, když jsem na tato blogiště po čase zavítal, takže i karmu jsem přičiil. ;)

1 0
možnosti
Foto

tak byl si součástí příběhu:-)

0 0
možnosti
LH

Jaromíre, děkuji, krásné fotky i popisky...díky za možnost cestování, když musíme trčet doma:-)

R^

0 0
možnosti
Foto

no jestě to jde prstem po mapě;-(:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Mnohá z těch míst i znám.:-)

0 0
možnosti

To je zase senzační výlet. Jo, když člověk ví kudy, tak je to brnkačka. Rabí...to je můj oblíbený objekt. Jaké to muselo být, když byl celý...

Čtu, že máme stejnou zálibu ve filmu Poslušně hlásím. Švejka mám moc ráda.

Jaromíre, nevypadali jste po té jízdě kolem vody jako po cyklocrosu?:-)))

0 0
možnosti
Foto

no místy to spíš byly vodní sporty:-)

1 0
možnosti
JP

Jako vždy cestopis napsaný nohama v pedálech, jazykem vyprahlým i svlaženým... čte se to i kouká moc příjemně.

2 0
možnosti
Foto

...jak píšete, tvrdá dřina:-)díky za návtěvu

0 0
možnosti
Foto

Betelná projížďka jak sviňa a za ni R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,53
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik