Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LT

L23í28d78a 44T22i74c95h25á

16. 1. 2021 20:24

Krása. A pro mne také vzpomínka na dovolenou tuším před dvěma lety. Ubytovali jsme se ve Svratce, na Karlštejn jsme došli pěšky, byl už krásně opravený, ale ještě ne otevřený. Dál jsme pokračovali na Zkamenělý zámek a pak zase zpět. Jiný den jsme trochu sbírali houby (rostly hlavně růžovky) a uvařili z nich báječnou omáčku. Další den jsme byli na hradě Pernštejně, nezapomněli jsme ani na Zelenou Horu a žďárský zámek, taky na Devět skal jsme vyšlápli. Vše poctivě zdokumentováno. Doufáme, že ta zpropadená čínská cholera brzy zmizí, už nemáme tolik času, je nám 72 a 85 let.

0 0
možnosti
Foto

Hned ta první mi připomněla nekonečné silnice v Arizoně.

Jen tam nemají tak malebnou krajinu :-)

0 0
možnosti
Foto

ale zase o to víc nekonečnější:-)

0 0
možnosti
Foto

Máte to zase tak krásné, děkuji za příjemné virtuální cestování. V

0 0
možnosti
JJ

Krásné... Kraj i fotky. R^

Já jsem se vyzmrzal na Mustangu ještě hodně za mlada, takže mým snem bylo vždycky auto, kam by nepršelo a dalo se v něm třeba i přespat.. ;-D Ale na motorky se vždycky velmi rád podívám

0 0
možnosti
Foto

no vidíte a já auto nikdy neměl a nikdy ho chtít nebudu, i když neříkaj nikdy, že:-) díky za nákuk

0 0
možnosti
TG

R^Krásné putování s Vámi. Kadov s kadavankem jste musel jako řidič vynechat?;-)

0 0
možnosti
Foto

na motorce ano, ovšem na kole to je jiná:-)

0 0
možnosti
Foto

Opět skvělá fotoreportáž a současně tip na skvělé výlety. Návrh: Bylo by dobré doplnit mapku trasy z mapy.cz - není to nic složitého...R^R^

0 0
možnosti
Foto

no právě, pro mě to složitý je, třeba GPS mi nic neříká, protože rád bloudím:-)

0 0
možnosti
Foto

S foťákem zkrátka "imrvére";-)R^

1 0
možnosti
Foto

no jasně, bez něj by mi něco chybělo:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,31
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik