Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Parádní blog. DíkyR^

0 0
možnosti
Foto

R^Hlavně ty místní piva, globálnější si můžeš dát všude.;-)

0 0
možnosti
Foto

no jasně, holduju neglobálním:-)

1 0
možnosti
Foto

No konečně jsem se dočkala i courání po místech, který znám. A ten Žatec... jo, bylo to bezva...R^:-)

0 0
možnosti
Foto

snad až na zranění jednoho řadového člena výpravy.:-) dodnes neni úplně TOP vyléčeno;-(

0 0
možnosti
Foto

Některá místa mi byla i povědomá. Já bych se tak toulala! Místo toho sedím doma a čučím (pracovně) do počítače.

R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

jednou musí přijít doba, kdy dočučíš a vyrazíš:-)

0 0
možnosti

Kraje pro mě zcela neznámé, děkuji za fotonakouknutí :-)R^

0 0
možnosti
Foto

za málo:-)dík za návštěvu

1 0
možnosti
Foto

Kam já bych vás, blogery, ještě pozvala. Liberec a Žatec už jsme dali. Pak už jedině Východní Slovensko.;-D Slovensko by nebylo špatné, až skončí tahle bláznivá koronová doba.;-)

0 0
možnosti
Foto

počkej až budeš mít postaveno, uděláme blogokolaudaci:-)

1 0
možnosti
Foto

Nádhera a Žatec s dortem jako pomyslná třešnička na dortu.:-)R^V

0 0
možnosti

Jaromíre, paráda!!! Konečně jednou mohu říci, že všechna místa znám, navštívila jsem je a většinou i vícekrát. Náš kraj je hezký, že? Krásný podzim Ti přeje Leni R^

1 0
možnosti
Foto

rozhodně je hezký:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS