Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J41o43s28e45f 49P52o24n85č29a

18. 9. 2020 10:43

Je mi přes 70 ale chvílemi jsem byl klukem.Moc hezkéR^R^R^R^R^R^!!!!!!

1 0
možnosti
Foto

:-)mně o pět míň a mám to stejný

0 0
možnosti

Jaromíre, krásná práce, fotky luxusní a popisky ještě více...děkuji. A měj se krásně..L*R^

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Lenko, dík za návštěvu a mám se krásně, stejně jako Ty:-)

0 0
možnosti

To jsem se ale pokochala. Krásné, tůze moc a moc. R^V

0 0
možnosti
Foto

Moc zdravím a moc děkuji za krásné fotky. Pocházím z Posázaví, tzn. Posázavský pacifik bylo moje mládí. Napřed jen 434 a potom 524 a v neděli Hektor. To prostě nemělo chybu. Všechno bylo krásně pomalejší a klidnější. Tyhle fotky to připomněly. Moc díky:-)R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

taky jsem u toho vzpomínal na kouřové doby:-)díky za návštěvu

0 0
možnosti

D41a74v16i54d 27V65l44k

16. 9. 2020 7:03

To muselo dát práceR^ ale výsledek stojí za to.

0 0
možnosti
Foto

dalo to dva roky sbírání fotek:-)díky za návštěvu

2 0
možnosti
Foto

I21v55a73n 82M24a67r89e37k

15. 9. 2020 20:39

Pane Šišo, Už jsem Vám vyslovil uznání za další krásný blog. Teď se ale omlouvám za svou opovážlivost. Po opakovaném vychutnávání krásné fotogalerie, jsem přišel na jednu chybičku v popisu obrázků. Před Pernštejnem nehulí "Mikádo", ale "Ušatá" . Škoda ale, že se i ono ve fotogalerii nezjevilo, mám na ně totiž nezapomenutelné zážitky. Tak snad příště? Ještě jednou se omlouvám za svou opovážlivost. Přeji Vám hezký večer.R^

1 0
možnosti
Foto

máte pravdu, je to Ušatá, stačilo trošku nepozornosti a zelená barva k tomu a bylo to, díky za upřesnění:-)

1 0
možnosti
Foto

Když vidím tu parní lokomotivu, tak si říkám - já snad začnu kouřit :-)

2 0
možnosti
Foto

to je málo, musel bys hulit:-)

1 0
možnosti

Letos jsem během dovolené trandil na kole po Čechách a poslední den se vracel z Rakovníka domů, tak jsem zajel k Lužné, jenom tak, kolem bez zastávky. Stála tam nějaká parní lokomotiva v havarijním stavu, nevím jaký typ, ale odhadl bych na nějakou z padesátých let, těžká nákladní, možná Štokr. Ale mohu se mýlit. I přes svůj technický stav přitahovala pozornost jako magnet, nepřehlédnutelná, mohutná, majestátní.

Chci říct, pára byla úchvatná.

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, to je paráda!!! Vlaky miluju, ač nejsem odborník, srdcem jsou moje. Však je to taky jediný dopravní prostředek, kde mám tu moji kinetózu jakž takž pod dohledem. V naší velvarské lokálce jsem jako holčička seděla ještě na dřevěných lavicích, mašinka kouřila, houkala... a Ortovic holčička byla nadšená.:-)

1 0
možnosti
Foto

a lokálky...no to už vůbec neměly chybu:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS