Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ježíšmarjá, Jaromíre, jak to děláte? To se přece nedá stihnout!!!

0 0
možnosti
Foto

R^ Nádhera, hrady jako z pohádky mi ve Španělsku chybí.

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné,do perníkové chaloupky jezíme každý rok,pávy od nás z Pardubic znám,často se na něchodíme dívat,máme moc krásné památky a občas si někam zajet,to opravdu stojí za to... :-):-)R^R^R^

0 0
možnosti
ZM

výborný průlet - většinu z nich jsem nikdy nenavštívil, ale letos na Velikonoce jsem vyplnil velkou díru z pod svícnu, kde je tma, návštěvami Kuňky, Perníkové chaloupky, zámku Pardubice a Hrádku u Nechanic (doplněno návštěvou Kočičího hrádku u Slatiňan, kde jsem byl naposled před 40 lety se školkou) :-) jo, je toho spousta... tak třeba časem ;-)

0 0
možnosti
Foto

začínáš vyplnovat mezery:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak v této etapě jede ve žlutém ta dáma nalevo u motorky :-)R^

0 0
možnosti
Foto

takže ženský Tě zajímají :-)

0 0
možnosti
Foto

Už jsem si říkala, kdy bude něco, co jsem viděla na vlastní oči. Protože ty Nové Hrady mě zmátly... Jihočeské máš taky?;-)

0 0
možnosti
Foto

mám i pár jihočeských, to zase příště:-)

1 0
možnosti
RP

Děkuji, krásný blog z fotkami z mého kraje..R^R^. Nejblíž mému srdci je Hrádek u Nechanic a Častolovice..a nebyla jsem z Vašeho výběru jen ve Frýdlantu.

0 0
možnosti
Foto

no tak uvidíme v dalším díle:-) dík uza návštěvu.

0 0
možnosti
JH

Dík za pěknou procházku /projížďku po naší krásné zemi.

Docela lituju, že spoustu z toho nikdy neuvidím.R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Jsou v Česku ještě nějaké zámky, které jsi nenavštívil?;-)

Díky za fajn fotky!R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

určitě jo, zvláště ty o kterým nevím :-) ale pokračování se chystá:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný seriál, jako vždy velice dobrý fotoblog, hrady a zámky, informace, ionťáky a gastronomie. Je třeba umět žít R^:-)R^

Déle jsem se zastavil u Litomyšle. Kvůli osobním vzpomínkám. V 80. letech jsme s mojí paní malinko spolupracovali na restaurování fasády zámku a k přenocování nám ponechávali jeden pokojíček v domě, kde se narodil Smetana. Vše to tehdy vypadalo hodně jinak, bylo to více zaprášené a ošumělé. Nejenom Litomyšl v naší zemi nádherně rozkvetla!

1 0
možnosti
Foto

S rozkvětem Marku souhlasím:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,95
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik