Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paráda Jaromíre, dostala jsem chuť na cukry z lesních plodin ;-D

0 0
možnosti

tak tam jsem taky nebyl... ale třeba to někdy napravím :-) / jak se ti podařilo nafotit ty skály bez lidí? celé léto psali, jaká je tam lidská kalamita... a ten řízek s knedlíkem je, doufám, jen naaranžovaný z několika jídel ;-)

0 0
možnosti
Foto

no musel jsem si počkat...ale byli jsme tam v červnu, to ještě moc turistů necouralo, a to jídlo neni naaranžovaný, naopak je to specialita s názvem Pavlišovský řízek nebo tak nějak :-)

0 0
možnosti
Foto

dík a rádo se stalo:-)

0 0
možnosti
Foto

kraj můj...kraj matematikův... kraj to můj milenýR^

0 0
možnosti
Foto

takže jsem se do Tebe trefil:-) dík za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Byla jsem tam jednou a přímo mě to prostředí učarovalo;-)R^

0 0
možnosti
Foto

a to si bylsi pěšky, co tep na kole :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jaromíre, jak to děláš, s Tebou člověk během několika minut projede kus republiky. Krásná vzpomínka, protože až na Broumov a Hronov všechna místa znám.Díky

0 0
možnosti
Foto

no to nevím:-)sis udělala takový opáčko:-)

1 0
možnosti
Foto

Príma výlet!R^ Kam vyrážíš za B) ?:-)

0 0
možnosti
Foto

no ještě bude jedno A jako Albaniea pak B ja Bechyně....to dá rozum:-)

0 0
možnosti

Moc pěkné, ta místa mám ráda. R^

0 0
možnosti
Foto

:-)jo pěkná, souhlasím

0 0
možnosti
Foto

R^teda Jaromíre to je nádhera-třeba v tom Broumově jsem já ostuda ještě nebyla takže jsi mě opět jako už tolikrát inspiroval kam vyrazit-ty tři knedlíky a tři piva jsi mohl v neděli uplatnit ne nějaké tříkrálový blog;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS