Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky Jaromíre - rozšířils mé znalosti!R^

0 0
možnosti
Foto

Hele - málem jsem prošvihl tenhle báječný blog - zajímavé a těším se na osobní vyprávění...R^

0 0
možnosti
Foto

Reportáž přímo vyčerpávající...byla jsem tam s Tebou....děkuju, umíš to vždycky zajímavě zachytit...R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Onehdy jsem po ránu

nenavštívil Tiranu

a tak se mi hodilo

že jsi tam byl ty :-)R^

0 0
možnosti
Foto

sem tušil, že se Ti bude zdát, tak jsme zajel:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, umíš plodně cestovat, díky za reportáž! R^R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

plodně cestovat...zajímavý výraz:-) dík za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Dík za hodně zajímavou reportáž v obrazech R^

2 0
možnosti

No nazdar, moc pěkný cestopis, krásně jsem se pobavil.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

tak to mě těší, dík za nahlídnutí:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za krásný výlet JaromíreR^

2 0
možnosti
Foto

rádo se stalo, děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti

Opravdu zajimave zabery. Nejak jste mi pripomel tydenik snad uz ze sedmdesatych let, kde se albancin chlubi kolik nakladaku Skoda 706 (tech s tim dlouhym cumakem) ci parnich lokomotiv v licenci CKD vyrabeji.

A v obrazcich postradam ty protiatomove bukry, kterych ma Albanie udajne a nejen v poctu na obyvatele vubec nejvic.

2 0
možnosti
Foto

bunkrů tam je na počet obyvatel asi nejvíc na světě, ale spíš menších, rozesetých po celé zemi...protiatomovej uvádím ve fotoreportáži, ale určitě jich taky bude víc:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS