Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)To jsou taková kouzelná slova z dětství - Libáň, Kopidlno....

Ale Dětenice znám asi 4 roky kdy jsem si ze zájmu (abych se naučila) střihla brigádu v obchůdku s kořením. A Dětenické koření - to je teda hit. Předpokládám že guláše z něj vařené pocházejí od těch čertů na fotkách.

0 0
možnosti
Foto

Nádhera Jaromíre, fotky i naše útěšná krajina....R^

0 0
možnosti

;-D;-DR^ Jste vyjímečný fotograf

1 0
možnosti
Foto

no tohle...děkuju moc za pochvalu:-):-)

0 0
možnosti
Foto

ledvinky jsem poznala hned-synáček je miluje tak je musím vařit často-ale ta práce to očistit a vykrájet, klouže to, a pak se to několikrát proplachuje aby to nepáchlo močí-fakt makačka;-)

0 0
možnosti
Foto

mám to jako synáček a vím kam na ně chodit :-)

0 0
možnosti
Foto

Nechanice, Nový Bydžov, Hlušice, Kopidlno....moje mládí, můj kraj, ve Žlunicích se narodil Václav Špála, má tam desku :), krása, díky, cestovateli JaromíreV

0 0
možnosti
Foto

takže jsem Tě povodil po domovin:-)

0 0
možnosti
Foto

To je zase reportáž.....zámek neznám snad ani jeden, pěkně jsi mě pekvapil....například tím, že i Pardubice ho mají....tam jsem taky nikdy nebyla, Ráda se pokaždé kouknu i na super fotky, i motorku, tou se to jede rychle. V krčmě jsem byla DVAKRÁT....po prvé v naprostém šoku, po druhé sice už lepší, věděla jsem, co mě čeká, ale moje parketa tohle fakt není. Dobře jsme se ale najedli i popili...jejich pivo je něčím extra.....díky R^R^R^ zase mi napiš....:-);-)8-o až něco vymyslíšV

1 0
možnosti
Foto

R^ No jak vidno, dobře ses nažral a vychrápal. Trochu čuměl i na zámek. Tedy Jaromíre, tou přehlídkou zámků jsi mě dostal, znala jsem jich opravu velmi málo. Díky;-)

0 0
možnosti
Foto

no mám jich sjetým mnohem víc, ale většinou jsou v soukromém držení nebo sociální ústavy.

0 0
možnosti
Foto

Dobře si požral i pochlastal a dobře poreferoval o cestě. ;-DJaromíre R^

0 0
možnosti
Foto

nízké cíle mě jsou dobře:-):-)

0 0
možnosti

no, byl jsem tam jednou jen na pivo, program mě neláká a hra na středověk mi přijde někdy až trapná, za každou cenu... ale zámek a okolí jsou fajn ;-)

0 0
možnosti
Foto

když to vezmeš tak nějak komplet, dá se ten středověk snést:-)

0 0
možnosti
Foto

Nádhera, moc povedené. A Dětenice, zážitek na celý život. Děkuji za krásný výlet.R^

0 0
možnosti
Foto

to jsem rád, že se výlet podařil:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS