Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Omnimor a Karborund - mí čerti nejmilejší.

A princezny ať si vezme ďas. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^není zlato všechno co se třpytíR^:-)karma

0 0
možnosti
Foto

souhlasím a dík za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Vše se v dobré obrátilo. Kéž by to platilo i do budoucna :-)

1 0
možnosti

Jaromíre, ty dovedeš překvapit!:-) Pěkně jsem si početla, a i když jsem dost věděla, doplnil jsi mi znalosti či přehled.

Díky, bezva zpestření blogůR^

0 0
možnosti
Foto

R^ pro Tebe, Jaromíre:-)

0 0
možnosti
PB

..... Šafránková na tu svou Popelku taky nějak zanevřela (?),- zatímco princ Trávníček na tem rejžuje hrachy dodneška,- ... žiši, vono je to starý pomale 50 let, je to možný?!

0 0
možnosti
Foto

zanevřela, dokonce když byla pozvaná do Německa na oslavy 40 let od uvedení, tak nepřijela.

0 0
možnosti
LH

Jaromíre, díky za zajímavosti ze světa pohádek :-), hezky sepsané. R^

1 0
možnosti
Foto

ona je zajímavá celá knížka:-)

0 0
možnosti
RP

Hezká vzpomínka, obě pohádky mohu vidět i když je opakují stále. Oba princové mají v nich stále své kouzlo. I moje malá vnučka je už očarovaná z princezny Lady s tou krásnou hvězdičkou, čímž mě udělala při současným výběru pohádech radost. Určitě se na knížku v obchodě podívám R^.

0 0
možnosti
Foto

byli jsme odkojeni pohádkama a je fajn, že i dnešní caparty "naše"pohádky osloví:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,99
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik