Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)ahoj Jardo...díky...co nového v Nizozemí?:-)

0 0
možnosti
Foto

Podle zelené hlavy draka soudím, že se jedná o momentku z vršovického derby :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)vidíš, to mě nenapadlo, zkusím to tam nějak ještě vpasovat:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásná fotorepotáž,takové mašinky mně vozily k babičce a lavice byly,také totožné,

zdravím Zdena /padá mně to do spamů,hádej proč???/

jinak karma a R^R^R^:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

to nevím...bud spam jsem nebo sis něco blbě odklikla...to se mi stává běžně :-)

0 0
možnosti
Foto

Vláčky paráda, na takové dřevěné lavici jsem ještě jezdila do školy ;-D Proviant paráda, všechno paráda ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

:-)lavice sice paráda, ale za xhvíli nevíš jak si sednout:-)

1 0
možnosti
Foto

To bylo....bezva to bylo!R^

0 0
možnosti
Foto

R^Krásné holky lokomotivy, Pernštejn miluji, při poslední návštěvě strašidelně lilo.:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)a jak úžasně čudily:-)

0 0
možnosti
Foto

R^jako vždy-zlatá tečka na konec:-)

jako vždy karma a dík za pěkný výlet;-)

0 0
možnosti
Foto

díky...bez zlaté tečky nemůže vzniknout fotoreportáž:-)

0 0
možnosti
Foto

Já to tušila, jak ta pohádka skončí.;-) Ale hlavně, že si to všichni zúčastnění (kromě draka) užili.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

ale bylo to napínavý až do konce:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, jako vždy......vyčerpávajícně podané svědectví o událostech na hradě, na dvoře, v podhradí, i v hospodě...moc pěkné fotky...R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

díky Ilso...jak píšeš na závěr v hospodě:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak tam chodíš na masáže!8-o;-D

0 0
možnosti
Foto

:-)no je to dálka, ale romantika je romantia...navíc jsem si musel uklidnit nervy, po návštěvě úřadů:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,47
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik