Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vypadá to jako léto :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Jaromíre, to se moc povedlo. Vidím, že už jsme s Honzou leccos projeli, protože českou stranu jsme kdysi už celou projeli a klidně bychom ji rádi zopakovali.:-)

0 0
možnosti
Foto

Soňo určitě zopakujte :-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné a vtipně komentované. Pohlazení pro oči i srdce R^

0 0
možnosti
Foto

jejku, těší mě, že jsem pohladíl, díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre moc pěkné pokoukání v Krkonošícj jsem byla naposledy asi před dvěma lety,tak jsem si to ráda zopakovala a ta polská strana........ no prostě super...:-):-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

jo polská lepší...bohužel:-/ dík za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

Jo, na svijany jezdí Poláci na výlet i do Štramberka. ;-D V Krkonoších jsem byla pouze jednou v dávném věku, kdy ubytování nebylo těžké sehnat, protože jsme všichni měli poukaz ROH ;-D

0 0
možnosti
Foto

ted nemá průkaz ROH nikdo:-) dík za návštěvu:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre děkuji za krásná zastavení! V těch politických sr.čkách blogerských, už pomalu rezignuji na život. Velmi zajímavá polská varianta. Tam určitě zajedu. Nádherné fotky a perfektní komentáře! :-)R^!!

0 0
možnosti
Foto

no musím se Marceli přiznat, že se blíží jedna politicko historická událost, které si na blogu asi všimnu...a díky:-)

0 0
možnosti
Foto

A máme zde verdikt. Odborná komise se shodla, že na výletu do Krkonoš je nejlepší začátek :-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-)to jsem si mohl myslet:-)

0 0
možnosti

J42a68r21a 51R48a49n59k

27. 2. 2018 21:49

Chudaci Yorkie v taskach, delate stale lepsi fotografie!

R^ nekdy zase ty Vase kocicaky, prosimR^:-)

0 0
možnosti
Foto

kočičáci ted nejsou moc aktivní,asi na ně dolehlo taky počasí:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS