Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Po pečlivém prozkoumání blogu (nejméně 3x) můžu říct, že modelky, Bernard, a fotka pivní pěny dronem, jsou jasnými favority;-D

A jinak je to, Jaromíre, jako obvykle - pastva pro oko. Tentokrát zejména interiéry.

Takže opět díky!

0 0
možnosti
Foto

Krásné ,jako vždy,musím tam zase někdy zajet a ten tip na ten pokojíček ve věži určtě využiju,zdravím :-):-)R^R^

0 0
možnosti
JR

J15a89r68a 25R31a48n84k

17. 2. 2018 9:04

To je nadheraR^ Nebyl by tam pokojicek pro mne a dve kocici hruzy?

1 0
možnosti
Foto

byl na zámku ve věži, jak to psal jeden pán v diskuzi :-)

0 0
možnosti
Foto

...ale s velice smutným koncem;-(

0 0
možnosti
LM

Jaromíre, jako vždyR^. Velmi povedené fotky, krásné místo a povedený blog.:-)

2 0
možnosti
Foto

R^R^ Mám tyto místa velmi ráda, díky za připomenutí.:-)

1 0
možnosti
Foto

rádo se stalo:-) a dík

2 0
možnosti
Foto

J51a92n58a 54M72a25j19o74v50á

15. 2. 2018 21:37

Jak mám ty památk UNESCO trochu povinné, tak bych měla být zvyklá, ale Zelená Hora mne dostane vždycky. Stát vevnitř se zakloněnou hlavou...a nechat na sebe padat ten pocit, že se horní část kostela prostě zvedne a odletí...takovou hru si se mnou tamní světlo hrává.

Jak to, safra, ten Santini dělal???

Tobě díky. R^

2 0
možnosti
Foto

vůbec netuším, jak to dělal, a to i v dalších případech:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tam jsem někdy byla, dávno, ale takhle shora jsem tu hvězdici neviděla.:-)

0 0
možnosti
Foto

Taky nejseš anděl:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,01
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik