Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaromíre, nádhera....

Podzim milluju právě pro ty překrásné barvy......a tys je přesně a jemně zachytil...

Udělal jsi mnoha lidem radost, ale především mně....díky moc.R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Bezva report - mám to rád!

0 0
možnosti
Foto

Hezký, pro tohle mám podzim ráda:-)R^

Ale jsem zvyklá u Tebe i na popisky k fotkám, tady jsi to nějak odflákl;-D

0 0
možnosti
Foto

sem nevěděl co pod to napsat...no:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre . krása nesmírná! Dík!

0 0
možnosti
Foto

Marceli dík za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Paráda a závěr Na Kopečku ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

no závěry mě jdou vetšinou nejlíp:-)

0 0
možnosti
Foto

Ta příroda to fakt umí :-)

0 0
možnosti
Foto

rozhodně souhlasím :-)dík za návštěvu;-)

0 0
možnosti
Foto

Ty barvy jsou trošku přehnané, nekazte ten podzim.:-/

Ale to "černé dělo" je zaručeně pravda.:-)

0 0
možnosti
Foto

budete se divit...u některých fotek jsem musel přírodě barvy naopak ubrat.:-)

0 0
možnosti
Foto

Hmmm, tak takový krásný barvy tu zatím nemáme. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

a kdo ví jestli budete mít:-):-)dík

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS