Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ono kdyby ti z voličů , co nechodí k volbám a pak kecají... vzaly volební lístky, vyřadily profláklé strany , zavřeli oči a jeden vytáhly a pak ho hodily při volbách do urny.. to by bylo slyšet.. jak by se trhali mafiánské vazby...:-P

0 0
možnosti

Ono si všichni nyní okopávají kotníky a někdy i jiné části těla, ale celé to může dopadnout tak, že bude vládnout stejná koalice jako nyní.

Já jsem stále nerozhodnutý jestli mám volit někoho mimo současný parlament s tím, že se tam zřejmě skutečně nedostane, ale je mi předvolebním programem blízký; nebo jestli mám volit nejmenší zlo z těch, co tam nyní jsou ...

0 0
možnosti
Foto

Zajímavé je to, že tentokrát nikdo neřeší snížení počtu úředníků. Možná by pak měli firmy dost lidí pro svůj rozvoj

1 0
možnosti
Foto

Ten kdo by to dal do programu prohraje volby. Úředníků je už tolik,že jsou schopni zvrátit volební výsledek.

1 0
možnosti
Foto

Tomu nerozumím, já myslel,že volby jsou o programu nebo levice proti ravici. Kam se ta politika dostala. Dnes je to všechno slíbit a pak se dostat do koalice, i proti svému programu. Hlavním účelem voleb je získat co nejvíce lidí do parlamentu a strana a poslanci mají své peníze od státu.

0 0
možnosti

Myslím, že kdyby autor nejvíce prospěl této zemi kdyby vůbec nešel k volbám.

Koneckonců odpovídá preferencím nevoličů podle mapovaní behavio - na všechny a na všechno naštvaní lidé.

0 0
možnosti
Foto

řekl bys te to špatně...k volbám určitě jdu:-)

0 1
možnosti

Pokud by lidovci šli do voleb v koalici se STAN, jak původně zamýšleli, byla by to pro mne nejméně špatná volba ze všech možných. Poté, co koalici "odpískali", jsem na tom podobně jako vy - n e v í m do této chvíle, koho budu volit.

1 0
možnosti

schopný Svobodný dostal trafiku, je jich málo, dají se snadno ulatit

0 0
možnosti

A. Babis si zaslouzi byt na jedno funkcni obdobi zvolen. Kdyz ne pro nic, tak pro vynalez SAMOPADLA michajici 'senrovnou' ceske nejen politicke sceny.

0 1
možnosti

Pokud jsem si všiml tak už na jedno období zvolen byl a výsledek vidíme.

3 0
možnosti

Dají do toho všechno aby nevypadli z politiky ale nic nám to nepřinese.Měli by říci zvoraly jsme to a táhnout! NEVOLTE TY STARÉ PTÁKY.

2 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS