Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když na pouti ch*ije, stojí to za prd. To se ovšem nedá říct o fotkách!R^:-)

0 0
možnosti
Foto

:-):-)dík...prostě jsme to vydrželi:-)

1 0
možnosti
Foto

Pohledy z nížky moc pěkný, ale na kolotoč by mne nikdo nedostal - leda na ten pro malý děti, ale tam by byl asi problém s rozměry sedačky.;-)

R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

no to je fakt...je to roztříděno sedačkama:-)dík

;-)

0 0
možnosti
Foto

I69v14a82n 16M12a78r82e62k

5. 9. 2017 16:18

Pohádka a . . . . . . . . . . . . . karma . R^ [>-]

0 0
možnosti
Foto

Tys vlezl na ten kolotoč??? Ááááá pomoc!!;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

jasněže jo...a dokonce dvakrát, protože poprve mi nahoře klekla baterka :-)

0 0
možnosti
OF

ahoj.

V Ostravě také mají Floriána, ale Ostrava to asi není.

Svitavy ?:-)

0 0
možnosti
Foto

ahoj Ondro...velice správně:-)ale už jsem to dal do nadpisu, kdo nás nezná, nemohl vědět odkud reportáž je.

0 0
možnosti
Foto

Navzdory počasí se to vyvedlo;-)

1 0
možnosti
PK

Zdarec, moc pěkné, až na ten závěr, který u tebe bývá vždy takový jako pivní!!;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

no tentokrát jsem dal závěr doprostřed:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Déšť nedéšť, prostě paráda. Ale teď musím na brzký oběd, zase jsi mě dostal, Jaromíre:-P

1 0
možnosti
Foto

no nevím nevím Honzo, jestli to máte na jídelníčku :-)

1 0
možnosti
MV

omlouvam se vsem tem, co pripravam na tu slavu venovali hodne casu a umu (kostymy), ale fotka krajice chleba se sadlem, skvarkama a mladou cibulkou proste vyhrala!

1 0
možnosti
Foto

:-)Marku dík za návštěvu...no vůbec nejseš sám u koho vyhrál krajíc chleba...já to navíc testoval v reálu...takže za mě...taky:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,47
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik